مدیران به تعهدات خود عمل نکردند/فاجعه در آبادان؛ صدرنشین پول بلیت ندارد!

تاریخ انتشار: پنجشنبه 25 دی 1399 | 04:07 ق.ظ
مدیران به تعهدات خود عمل نکردند/فاجعه در آبادان؛ صدرنشین پول بلیت ندارد! زمان مطالعه: ۲ دقیقه ⬜️نخبگان:تیم صدرنشین لیگ بیستم بار دیگر در مشکلات مالی غرق شده و احتمالا باید باز هم منتظر سقوط آنها به رده‌های پایین بود تا رویای آبادانی‌ها در مسیر نابودی قرار گیرد. به گزارش نخبگان و به نقل از “ورزش سه”، نفت آبادان که در این فصل با کسب نتایج غافلگیرکننده توانسته در پایان هفته یازدهم […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

⬜️نخبگان:تیم صدرنشین لیگ بیستم بار دیگر در مشکلات مالی غرق شده و احتمالا باید باز هم منتظر سقوط آنها به رده‌های پایین بود تا رویای آبادانی‌ها در مسیر نابودی قرار گیرد.
به گزارش نخبگان و به نقل از “ورزش سه”، نفت آبادان که در این فصل با کسب نتایج غافلگیرکننده توانسته در پایان هفته یازدهم صدر جدول را از آن خود کند، بار دیگر درگیر مشکلات مالی بزرگی شده که پیش بینی تکرار اتفاقات فصل گذشته را می‌توان برای آنها متصور بود.

فصل گذشته هم این تیم توانسته بود در نیم فصل ابتدایی به نتایج خوبی دست یابد و حتی رتبه چهارم جدول را از آن خود کرده بود تا هواداران آبادانی با ابراز خوشنودی از این شرایط، حتی امیدوار به کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا هم باشند. با این حال بی‌پولی خیلی زود عرصه را برای موفقیت و تداوم انگیزه بین بازیکنان و اعضای کادرفنی کاهش داد تا آنها مسیری نز‌ولی را در پیش بگیرند و رفته رفته در جدول رده بندی سقوط کرده و کار تا جایی پیش رفت که دراگان اسکوچیچ هم خیلی زود از سمت سرمربیگری این تیم کنار رفت.

مشکلات مالی نفت آبادان تا حدی پیش رفت که هر هفته شاهد اخباری مبنی بر اعتصاب و‌ تعطیلی تمرینات از سوی بازیکنان بودیم و در ادامه هم با پایان فصل و از دست رفتن رویای بزرگ آسیایی شدن، جمعی از ستاره‌های تیم خیلی زود مسیر جدایی و پایان همکاری با باشگاه را در پیش گرفتند تا نگرانی بزرگ طلایی‌پوشان برای فصل جدید شکل گیرد.

در فصل جدید اما وعده برطرف کردن مشکلات مالی و تحت پوشش قرار گرفتن از سوی پتروشیمی در روزهای ابتدایی بار دیگر انگیزه را در بین نفرات تیم شکل داد. نتایج غافلگیرکننده بازیکنان که باعث رونق و شور و حال جالب توجهی بین هواداران تیم شده بود، انتظار این را شکل می‌داد تا مسوولان استانی و مدیران نیز بتوانند در راستای تعهد و قولی که داده بودند عرصه را برای تداوم این شرایط پیش ببرند. اما اکنون اخبار ناخوشایندی از آبادان به گوش می‌رسد و گفته می‌شود مشکلات مالی و بی‌توجهی به صدرنشین به اوج خود رسیده و کار تا جایی پیش رفته که بعد از پایان مرخصی به بازیکنان و شروع دور جدید تمرینات این تیم‌ برای دیدار حساس و سرنوشت ساز مقابل سپاهان، باشگاه حتی قادر به تهیه بلیت برای بازیکنان نبوده و بیشتر بازیکنان با هزینه شخصی اقدام به خرید و تهیه بلیت برای حضور در آبادان و شروع تمرینات کرده‌اند.

#نخبگان

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار