استاندار خوزستان:

ساخت و ساز مراکز آموزشی در خوزستان تسریع یابد

تاریخ انتشار: سه شنبه 4 اردیبهشت 1403 | 11:31 ق.ظ
ساخت و ساز مراکز آموزشی در خوزستان تسریع یابد زمان مطالعه: < 1 دقیقه استاندار خوزستان خواستار تسهیل و تسریع در ساخت و ساز مراکز آموزشی استان از سوی متولیان امر و خیران شد.
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش خبرنگار نخبگان و به نقل از مهر، علی اکبر حسینی محراب بعد از ظهر امروز دوشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان خوزستان بیان کرد: با توجه به اینکه در آستانه هفته بزرگداشت مقام معلم هستیم در جلسه امروز موضوع‌های مربوط به انتخاب معلمان و مدارس نمونه در سطح خوزستان مطرح شد؛ این مناسبت فرصتی است که از زحمات معلمان و استادان استان قدردانی کنیم.

وی افزود: موضوع دیگری که مطرح شد در خصوص جهش تحصیلی در سطح مدارس خوزستان بود. در این زمینه با توجه به وضعیتی که در آموزش و پرورش داریم معلمان، مدیران، دانش‌آموزان و خانواده‌ها در مدت باقیمانده سال تحصیلی دست در دست هم دهند و تلاش کنند تا معدل امتحانات نهایی پایه دهم تا دوازدهم رشد داشته باشد چون معدل این مقطع در تعیین رتبه‌های کنکور سراسری تأثیرگذار است.

حسینی محراب ادامه داد: موضوع دیگری که در نشست امروز مطرح شد، نرم‌افزار شاد بود. با توجه به تکنولوژی‌های ارتباطی جدید چنین ابزارهایی می‌تواند در رفع اشکال دروس مختلف برای دانش‌آموزان و در نهایت در رقابت آزمون سراسری کمک شایانی داشته باشد.

وی اظهار کرد: در خصوص حوزه ساخت و ساز مراکز آموزشی در سطح خوزستان گزارشی توسط اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان ارائه شد که امیدوارکننده بود. امیدواریم سازمان برنامه و بودجه، دستگاه‌های متولی و خیران مدرسه‌ساز نیز این مسیر را تسهیل کنند.

استاندار خوزستان عنوان کرد: در خصوص کمبودهایی که در برخی مدارس استثنایی وجود دارد نیز مباحثی مطرح شد که برای رفع این موارد پیگیری لازم صورت می‌گیرد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار