مهندس شمس ؛ شهردار دیروز مناطق اصفهان و مدیرکل امروز حوزه شهرداری اهواز ؛

مدیری فراتر از وظایف سازمانی اش!

تاریخ انتشار: جمعه 7 مرداد 1401 | 23:58 ب.ظ
مدیری فراتر از وظایف سازمانی اش! زمان مطالعه: ۲ دقیقه مهندس شمس ؛ شهردار دیروز مناطق اصفهان و مدیرکل امروز حوزه شهرداری اهواز ؛ مدیری فراتر از وظایف سازمانی اش! ?حضور مهندس شمس مدیرکل حوزه دفتر شهرداری اهواز در جلسه آماده باش شهرداری در جلسه آماده باش هشدار سیل   جمعه ۷ مرداد ۱۴۰۱ جلسه آماده باش شهرداری اهواز همزمان با اعلام هشدار سطح نارنجی […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مهندس شمس ؛ شهردار دیروز مناطق اصفهان و مدیرکل امروز حوزه شهرداری اهواز ؛ مدیری فراتر از وظایف سازمانی اش!

?حضور مهندس شمس مدیرکل حوزه دفتر شهرداری اهواز در جلسه آماده باش شهرداری در جلسه آماده باش هشدار سیل

 

جمعه ۷ مرداد ۱۴۰۱ جلسه آماده باش شهرداری اهواز همزمان با اعلام هشدار سطح نارنجی اداره کل هواشناسی استان با حضور اسداللهی معاون خدمات شهری و شمس مدیرکل حوزه شهردار با دستور کار :آمادگی ایستگاههای پمپاژ آب و اعلام پایین آوردن سطح آب ایستگاههای تا شروع بارندگی و شیفت بندی کشیک های ایستگاهها در سه نوبت

⭕ لایروبی خروجی های آبهای سطحی

⭕ آماده سازی پمپهای یدک کش sp جهت نقاط آبگیر احتمالی

⭕بکارگیری مکنده ها در نقاط حساس آبگیر احتمالی

 

مهندس علی شمس که سابقه شهردار بودن در مناطق اصفهان را در کارنامه دارد اینروزها پرکارتر از همیشه برای خدمت به مردم اهواز در شهرداری حاضر است .

مهندس علی شمس اژه ای که خود مدیری تکنوکرات و مهندسی زبده در امور عمرانی و شهری ست میکوشد تا اهواز با مدیریت دکتر امینی بتواند هرچه زودتر مسیر توسعه و ترقی شهری را بپیماید .

حضور چند نیروی وفادار و متعهد چون مهندس شمس که عصایی برای دستان شهردار اهوازند مایه امیدواری هرچه بیشتر است که با حضور وی ما شاهد دلگرمی مدیران و پرسنل شهرداری اهوازیم .

◾️مهندس علی شمس اژه ای گاه تا بامداد در حال رفع و رجوع مشکلات مدیریت شهری ست و نیرویی ست که فراتر از وظایف سازمانی خود دلش بیش از همیشه برای توسعه این مام وطن می تپد.

?امید است که مدیران ارشد مدیریت شهری اهواز با همدلی و کوشش بیشتری در کنار دکتر امینی و مهندس شمس ظاهر شوند تا ما زودتر از همیشه بتوانیم به مفهوم توسعه برسیم .

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار