فعال شدن گشت نظارت بر کیفیت پخت نان در اهواز

تاریخ انتشار: شنبه 1 اردیبهشت 1403 | 15:22 ب.ظ
فعال شدن گشت نظارت بر کیفیت پخت نان در اهواز زمان مطالعه: < 1 دقیقه فرماندار اهواز گفت: گشت مشترک نظارت بر نانوایی‌های این شهرستان با هدف ارتقای کیفیت نان فعال شده است.
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش نخبگان و به نقل از صدا و سیما، سید احمد موالی‌زاده با تاکید بر لزوم افزایش کیفیت پخت نان در اهواز بیان کرد: گشت مشترک نظارت بر نانوایی‌ها با حضور ادارات و دستگاه‌های عضو کارگروه گندم، آرد و نان با هدف ارتقای کیفیت نان و رضایتمندی شهروندان در اهواز فعال شده است.

رئیس کارگروه گندم، آرد و نان شهرستان اهواز با اشاره به برخورد بدون مماشات با واحدهای پخت نان متخلف افزود: تعدادی از واحدهای پخت نان که اقدام به کم فروشی، گرانفروشی، برخورد نامناسب با مشتری کرده بودند و یا مشکل بهداشتی داشتند برخورد قانونی و جریمه شدند.

موالی‌زاده با بیان اینکه کیفیت نان نسبت به گذشته بهتر شده است، ادامه داد: کانون آموزشی و فناوری نان خوزستان در اهواز نیز توسط اداره کل غله و خدمات بازرگانی با هدف بهبود کیفیت نان افتتاح شده و تلاش بر این است تا نان با کیفیت بالا برای مردم تولید شود.

فرماندار اهواز ادامه داد: سال گذشته برای افزایش کیفیت و کمیت نان اقدامات خوبی از جمله صدور یکصد مجوز نانوایی جدید در کلانشهر اهواز، آموزش متصدیان و افراد شاغل در واحدهای پخت نان، برگزاری جشنواره نان خوزستان به منظور ترویج پخت و استفاده از نان سنتی انجام شد.

۶۰۰ واحد نانوایی در اهواز وجود دارد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار