سومین خط تولید ماسک در خوزستان با حضور استاندار افتتاح شد

تاریخ انتشار: چهارشنبه 21 خرداد 1399 | 16:56 ب.ظ
سومین خط تولید ماسک در خوزستان با حضور استاندار افتتاح شد زمان مطالعه: < 1 دقیقه استاندار خوزستان گفت: سومین خط تولید ماسک در استان خوزستان با ظرفیت تولید روزانه ۲۰ هزار ماسک است. به گزارش نخبگان و به نقل از تسنیم غلامرضا شریعتی دیروزدر آئین افتتاح سومین خط تولید ماسک سه لایه در شهرک صنعتی شماره یک اظهار داشت: در این کارخانه ۴۰ نفر نیرو در حال کار هستند تا […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

استاندار خوزستان گفت: سومین خط تولید ماسک در استان خوزستان با ظرفیت تولید روزانه ۲۰ هزار ماسک است.
به گزارش نخبگان و به نقل از تسنیم غلامرضا شریعتی دیروزدر آئین افتتاح سومین خط تولید ماسک سه لایه در شهرک صنعتی شماره یک اظهار داشت: در این کارخانه ۴۰ نفر نیرو در حال کار هستند تا نیاز استان و کشور را در تولید ماسک تامین می‌کنند.

وی در ادامه افزود: این کارخانه به غیر از تولید ماسک در تولید لباس‌ها بیمارستانی و صنعتی و نظامی در حال فعالیت است.

استاندار خوزستان بیان کرد: این کارخانه با ظرفیت تولید روزانه ۲۰ هزار ماسک سه لایه می‌تواند خوزستان را در این زمینه به خودکفایی برساند همچنین زمینه برای صادرات به استان‌ها و کشور‌های همسایه را ایجاد می‌کند.

شریعتی ضمن تشکر از تمامی کسانی که قدم در مبارزه با کرونا گذاشتند گفت: اقداماتی از این قبیل که در ارگان‌های مختلف مثل شهرک‌های صنعتی در حال انجام است می‌تواند هم در زمینه مبارزه با کرونا و هم در زمینه‌ اقتصادی و هم در بحث اشتغال مفید واقع می‌شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار