تخصیص اعتبار برای آبرسانی به ۵۰۰ روستای دیگر استان خوزستان

تاریخ انتشار: یکشنبه 18 خرداد 1399 | 01:41 ق.ظ
تخصیص اعتبار برای آبرسانی به ۵۰۰ روستای دیگر استان خوزستان زمان مطالعه: < 1 دقیقه استاندار خوزستان گفت: با تخصیص اعتبار برای خرید تجهیزات لازم آب به ۵۰۰ روستای دیگر استان خواهد رسید و شاهد پایداری آب در این روستاها نیز خواهیم بود. به گزارش نخبگان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، غلامرضا شریعتی در جلسه بررسی مشکلات آب استان، با اشاره به مشکلات روستای غیزانیه، اظهار […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

استاندار خوزستان گفت: با تخصیص اعتبار برای خرید تجهیزات لازم آب به ۵۰۰ روستای دیگر استان خواهد رسید و شاهد پایداری آب در این روستاها نیز خواهیم بود.

به گزارش نخبگان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، غلامرضا شریعتی در جلسه بررسی مشکلات آب استان، با اشاره به مشکلات روستای غیزانیه، اظهار کرد: طرح مشکلات آب این روستا از سال ۹۶ آغاز شد و فاز اول اصل آن طی هفته آینده و پیش از زمان اعلام شده به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه بابهره برداری از این فاز، آب پایدار به ۳۴ روستای اصلی و مشرحات خواهد رسید، افزود: اجرای فاز دوم طرح با لوله گذاری ۶ کیومتر لوله GRP آغاز و تا یک ماه آینده به منظور پایدارتر کردن آبرسانی به این روستاها بهره برداری می شود.

استاندار خوزستان ابراز امیدواری کرد: طی ۴۵ تا ۵۰ روز آینده تمامی روستاهای غیزانیه از آب پایدار استاندارد بهره مند می شوند.

شریعتی با اشاره به مشکلات آب روستای های شابهار رامشیر و سودان بیان کرد: آب روستای شابهار بصورت کامل به رامشیر متصل خواهد شد و خط لوله آبرسانی به روستای سودان نیز آماده است.

وی با اشاره به جلسه امروز با حضور نمایندگان وزارت نیرو، آب استان و معاونت عمرانی استانداری خوزستان گفت: تنش های احتمالی آب در خوزستان مورد بررسی قرار گرفت که در این راستا مقرر شد اقدامات لازم و ضروری برای بهبود و پایدارتر کردن شرایط آبی و آبرسانی به نخیلات و کشاورزی استان انجام شود.

استاندار خوزستان اذعان کرد: در این راستا مقرر شد تمهیدات لازم اتخاذ و اعتبارات برای خریداری تجهیزات تخصیص پیدا کند تا پایداراری آب در روستاهای استان را بهتر کنیم.

شریعتی تصریح کرد: با خریداری این تجهیزات، آب به ۵۰۰ روستای دیگر استان خواهد رسید و شاهد پایداری آب در این روستاها نیز خواهیم بود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار