اهدای ۵۰۰۰ جلد کتاب به دفاتر تسهیل‌گری و توسعه محلی در خوزستان

تاریخ انتشار: یکشنبه 18 خرداد 1399 | 01:27 ق.ظ
اهدای ۵۰۰۰ جلد کتاب به دفاتر تسهیل‌گری و توسعه محلی در خوزستان زمان مطالعه: < 1 دقیقه معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از اهدای ۵۰۰۰ جلد کتاب با موضوع مختلف و کمک آموزشی در مناطق حاشیه اهواز و استان خبر داد. به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، مرتضی جمشیدی با اعلام این مطلب گفت: برای ترغیب دانش‌آموزان […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از اهدای ۵۰۰۰ جلد کتاب با موضوع مختلف و کمک آموزشی در مناطق حاشیه اهواز و استان خبر داد.

به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، مرتضی جمشیدی با اعلام این مطلب گفت: برای ترغیب دانش‌آموزان در دوران خانه‌نشینی کرونا و در جهت حمایت و تشویق آنان به مطالعه کتاب‌، این امر صورت گرفت.

وی ضمن قدردانی از موسسه خانه کتاب برای ارسال کتاب‌ها،افزود: به‌دنبال تلاش موسسه خانه کتاب با موسسه آموزشی گاج و پیگیری‌های این اداره‌کل برای پشتیبانی از مناطق کم‌برخوردار اهواز، مقدمات ارسال این کتاب‌ها برای دانش‌آموزان فراهم شد.

جمشیدی با اشاره به مراحل توزیع کتاب‌ها تصریح کرد: این کتاب‌ها بین ۱۱ دفتر تسهیل‌گری و توسعه محلی مستقر در مناطق حاشیه‌نشین، بافت فرسوده و کم‌برخوردار اهواز،دزفول،مسجدسلیمان و اندیکا توزیع شد.

معاون فرهنگی و رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان یادآور شد: شناسایی و بهره‌برداری از ظرفیت‌های مناطق حاشیه‌ نشین، ارائه خدمات بهتر به ساکنان این مناطق و پل ارتباطی میان مردم و مسئولان از اولویت‌های دفاتر تسهیل گری و توسعه محلی است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار