برپایی نشست قرار گاه شفا در اهواز

تاریخ انتشار: سه شنبه 26 فروردین 1399 | 02:12 ق.ظ
برپایی نشست قرار گاه شفا در اهواز زمان مطالعه: ۲ دقیقه جلسه قرارگاه شفا اهواز در خصوص آخرین اقدامات این قرارگاه در مبارزه با ویروس کرونا برگزار شد. به گزارش نخبگان نشست خبری سرهنگ حاجتی معاون هماهنگ کننده سپاه ولی عصر (عج)خوزستان و جانشین قرارگاه شفا در خصوص آخرین اقدامات قرارگاه جهادی شفا  برگزار شد. حجت الاسلام عبدالرضا رستگار، نماینده ولی فقیه در سپاه ولی عصر […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

جلسه قرارگاه شفا اهواز در خصوص آخرین اقدامات این قرارگاه در مبارزه با ویروس کرونا برگزار شد.

به گزارش نخبگان نشست خبری سرهنگ حاجتی معاون هماهنگ کننده سپاه ولی عصر (عج)خوزستان و جانشین قرارگاه شفا در خصوص آخرین اقدامات قرارگاه جهادی شفا  برگزار شد.

حجت الاسلام عبدالرضا رستگار، نماینده ولی فقیه در سپاه ولی عصر (عج)خوزستان و فرمانده قرارگاه سلامت و معنویت استان خوزستان در خصوص آخرین اقدامات طلاب و روحانیون خوزستان در مبارزه با ویروس کرونا توضحاتی ارائه کردند.

سرهنگ عبدالرضا حاجتی معاون هماهنگ کننده سپاه ولی عصر (عج)خوزستان گفت: نیرو‌های بسیجی در کنار سایر دستگاه‌ها و کادر پزشکی، ۴۵ روز است همه تلاش خود را برای کنترل و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به‌کار گرفته است.

او افزود: همیشه در زمان بحران‌های همچون ریزگردها، سیل، زلزله و امروز نیز ویروس کرونا، در ابتدا با مشکلات و ناهماهنگی‌هایی مواجه بودیم، ولی به سرعت و با هماهنگی همه دستگاه‌ها، سازماندهی‌تر و منظم‌تر عمل می‌کنیم.

سرهنگ حاجتی از جمله اقدامات قرارگاه جهادی شفا را در حوزه بهداشت و درمان شامل تشکیل تیم‌های مراقبت‌های سالم‌سازی، تیم‌های ضدعفونی و گندزدایی محیط، تیم‌های مشترک نظارتی با واحد‌های صنفی، تیم‌های ارزیابی وضعیت سالم‌سازی محیط، مراقبت‌های بهداشتی و … عنوان کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه ولی عصر (عج)خوزستان ادامه داد:  پنج‌هزار و ۸۰۰ نفر از نیرو‌های بسیجی در بخش‌های مختلف برای مقابله با ویروس کرونا سازماندهی شدند و وقتی مقام معظم رهبری بر برگزاری رزمایش تاکید می‌کنند باید آماده‌باش جنگی شکل بگیرد، اما نه با سلاح جنگی بلکه این سلاح در موقعیت‌های مختلف تغییر می‌کند و امروز باید در بخش بهداشت و درمان کمک کنیم و وسایل بهداشت و سلامت جسمانی و روحی مردم را تامین کنیم.

این مقام مسئول گفت: به همت نیرو‌های بسیجی روزانه بالغ بر ۵۰ هزار ماسک در روز‌های ابتدایی شیوع ویروس کرونا تولید می‌شد که امروز با توجه به تامین نیاز مردم، تولید روزانه خود را به ۳۰ هزار ماسک کاهش داده‌ایم و در حال حاضر در همه مراکز و نقاط شهر و همه مراکز درمانی ماسک برای استفاده موجود است.

جانشین قرارگاه جهادی شفا در خوزستان با اشاره به اینکه بیش از ۶۰ هزار متر پارچه مخصوص ماسک وارد کردیم اظهار داشت: همچنین تعداد زیادی دستکش، شیلد و گان به همت بسیجیان ما تولید با همان قیمت تمام‌شده در اختیار بیمارستان‌ها و مراکز درمانی قرار گرفت.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار