اجرای تمهیدات از ۲۳فروردین/ادامه ی تدابیر سختگیرانه در کریدورهای ورودی و خروجی/بازگشایی ادارات با شرایط خاص/ادامه ی تعطیلی مشاغل با ریسک بالا/لغوماموریت مدیران و کارکنان تا اطلاع ثانوی

تاریخ انتشار: جمعه 22 فروردین 1399 | 19:15 ب.ظ
اجرای تمهیدات از ۲۳فروردین/ادامه ی تدابیر سختگیرانه در کریدورهای ورودی و خروجی/بازگشایی ادارات با شرایط خاص/ادامه ی تعطیلی مشاغل با ریسک بالا/لغوماموریت مدیران و کارکنان تا اطلاع ثانوی زمان مطالعه: ۲ دقیقه به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه آبادان موسوی در این باره گفت:در هر صورت دستورالعمل قرنطینه ی آبادان با سختگیریهای بیشتر در ورودی و خروجیهای آبادان انجام خواهد شد. لذا به کسانی که قصد گردشگری و سیاحت در آبادان را دارند اعلام می کنم تا اطلاع ثانوی اجازه ورود داده […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه آبادان موسوی در این باره گفت:در هر صورت دستورالعمل قرنطینه ی آبادان با سختگیریهای بیشتر در ورودی و خروجیهای آبادان انجام خواهد شد.
لذا به کسانی که قصد گردشگری و سیاحت در آبادان را دارند اعلام می کنم تا اطلاع ثانوی اجازه ورود داده نخواهد شد.
همچنین رفت و آمد نیروی کار مطابق بخشنامه ها و دستورالعملهای ستاد مقابله با کرونا به شرط رعایت پروتکلهای بهداشتی انجام و تسهیل خواهد شد.

فرماندار ویژه آبادان در خصوص ادامه ی فعالیت مشاغل و اصناف آبادان گفت:مشاغل با ریسک بالا مانند مغازه های مستقر در اماکن تجاری و بازارهای سرپوشیده،تالارها،استخرها،سینماها،باشگاههای ورزشی ،پارکها،موزه ها،اماکن مذهبی،بقاع متبرکه،مساجد و حسینیه ها، رستورانها،کافه ها،آرایشگاههای زنانه،آموزشگاههای علمی،آموزشگاههای راهنمایی و رانندگی،فست فودها و طباخی ها، قهوه خانه ها، پاساژها، اغذیه فروشیها و نمایشگاه‌های و مراکز آموزشی تا ٣١ فروردین تعطیل می باشند.
وی تصریح کرد:حمل ونقل عمومی در سطح شهر با رعایت پروتکلهای بهداشتی و با نظارت سختگیرانه از ٢٣ فروردین دایر خواهد بود.
رئیس شورای تامین شهرستان آبادان با تشریح فعالیت ادارات و دستگاههای اجرایی شهرستان گفت:همه ادارات و سازمانها و موسسات اعم از دولتی و خصوصی و عمومی مجاز هستند که کارکنان بیمار،بانوان شاغل که دارای نوزادان شیرخوار و افراد سالمند واحد تحت امر خود را ترخیص و مرخصی آنها را استحقاقی بدون احتساب در نظر بگیرند.
همچنین ادارات موظف به حضور “دو سوم” از نیروهای تحت امر خود در محل کار می باشند. این حضور به صورت گردشی و روزانه نیز تغییر خواهد کرد. ساعات کاری ادارات نیز از ۷ صبح لغایت ۱۴ می باشد.
قسمتهای عملیاتی شرکتهای فعال و بخشهای ستادی نیز در حد هفتاد درصد در محل کار حضور یابند. همچنین ماموریت مدیران و کارکنان به خارج از شهرستان تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

موسوی در خصوص فعالیت ادارات خدماتی، گفت: نیروهای کلیه ی شرکتها و ادارات متولی خدمات عمومی مثل آبفا، آبفار،گاز، برق، مخابرات،شهرداری، آتش نشانی و اورژانس مکلف هستند بطور کامل در محل کار خود حاضر باشند.

وی ادامه داد:مدیران ادارات و سازمانها و موسسات و شرکتها و همه اماکنی که مجاز به فعالیت هستند مکلفند ضمن رعایت دستورالعملهای بهداشتی، پیوسته محل کار پرسنل خود را ضدعفونی و مواد لازم را جهت ضد عفونی در ورودی کار پرسنل تامین نمایند. همچنین رعایت فاصله ی فیزیکی و اجتماعی بین مراجعین به ادارات در جهت جلوگیری از ازدحام ضروری می باشد.
معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان در خصوص فعالیت سایر اصناف بیان داشت:اتاق اصناف مکلف است سایر مشاغل کم ریسک را ضمن الزام به رعایت دستورالعملهای بهداشتی صرفا در طول روز به مدت ٨ ساعت در تایم صبح از ساعت ۹ صبح لغایت ۱۷ اجازه فعالیت دهد.
وی در پایان اعلام نمود:فعالیت کمیته اجرایی ستاد کرونای آبادان بطور کامل و در تمام ساعات شبانه روز به منظور نظارت و کنترل بازار، اصناف، گرانفروشی، کم فروشی، احتکار و همچنین کنترلهای ورود و خروج و امور گندزدایی بیش از پیش برقرار است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار