درپی بارش شدید باران؛ دستگاه‌های اجرایی خوزستان به حالت آماده باش درآمدند

تاریخ انتشار: دوشنبه 6 آبان 1398 | 20:09 ب.ظ
درپی بارش شدید باران؛ دستگاه‌های اجرایی خوزستان به حالت آماده باش درآمدند زمان مطالعه: ۲ دقیقه درپی بارش شدید باران؛ دستگاه‌های اجرایی خوزستان به حالت آماده باش درآمدند اهواز – نخبگان – مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان با اشاره به بارش‌ شدید باران پاییزی شدید در این استان گفت: لازم است همه اعضای ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران در استان و شهرستان‌ها آماده‌باش باشند و فرمانداران، بخشداران، […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

درپی بارش شدید باران؛
دستگاه‌های اجرایی خوزستان به حالت آماده باش درآمدند

اهواز – نخبگان – مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان با اشاره به بارش‌ شدید باران پاییزی شدید در این استان گفت: لازم است همه اعضای ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران در استان و شهرستان‌ها آماده‌باش باشند و فرمانداران، بخشداران، شهرداران و دستگاه‌های امداد و نجات به حالت آماده‌باش باشند..

کیامرث حاجی‌زاده عصر روز دوشنبه بیان کرد: مسئولان ادارات کشیک‌ شبانه‌روزی مقابله با بحران را در همه دستگاه‌های اجرایی خوزستان برقرار، و مسئولان شرکت‌های توزیع برق، آب و فاضلاب، راه و شهرسازی، حمل و نقل و راهداری، دستگاه‌های عملیاتی و خدماتی در محل کار خود حضور داشته باشند.

وی گفت:با توجه به تداوم وضعیت بارندگی همراه با رعدوبرق و احتمال تگرگ و تندباد لحظه ای و آبگرفتگی معابر عمومی و جاری شدن رواناب سطحی، سیلابی شدن مسیل ها، احتمال تگرگ و صاعقه، مه آلود شدن جاده های کوهستانی به همراه کاهش میدان دید افقی در خوزستان لازم است مردم این استان هرگونه هشداری را جدی بگیرند.

وی ادامه داد: در شرایط شرایط نامساعد جوی حتما به توصیه‌های ایمنی و احتیاطی توجه شود و از تردد، توقف، اسکان و برپایی کمپ و چادر و هرنوع فعالیت عمومی یا چرا و تعلیف احشام در مسیل‌ها، مناطق کوهستانی و مرتفع، دره‌ها و سایر مناطق پرخطر و مستعد وقوع سیلاب، صاعقه و سقوط اجسام ممانعت، و تاکید مکرر برلزوم رعایت فاصله ایمن از مناطق ذکرشده است.

شهروندان، روستاییان و عشایر هشدارهای ستاد مدیریت بحران را جدی بگیرند

وی یادآور شد: شهروندان، روستاییان و عشایر به اخطاریه‌ها، هشدارها و اطلاعیه ها ستاد مدیریت بحران توجه جدی داشته باشند و از قرار گرفتن در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها به طور جد خودداری کنند.

به گزارش نخبگان به نقل از ایرنا مدیرکل هواشناسی خوزستان افزایش ابر، بارش باران و رعد و برق را تا پایان هفته را برای استان خوزستان پیش‌بینی کرده است.

میزان بارندگی در ۲۴ ساعت گذشته در آبادان ۲۱.۲، شادگان ۱۳.۲، بندرماهشهر ۱۰.۱، بهبهان ۹.۳، آغاجاری ۸.۴، امیدیه هفت، هندیجان ۳.۶، شوشتر ۱.۹، دهدز ۱.۶، رامهرمز ۱.۲، لالی ۱.۲، گتوند ۰.۷، اهواز ۰.۳، ایذه و صفی آباد دزفول ۰.۰۱ میلیمتر اعلام شده است.

عصر روز دوشنبه بیشتر نقاط خوزستان شاهد بارندگی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید بود به طوری که بارش حدود ۴۰ میلیمتر در اهواز در فاصله زمانی کوتاهی، آبگرفتگی معابر و کندی در آمد و شد را موجب شد

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار