انقلاب اسلامی سخت‌ترین تهدیدات را به شیرین‌ترین لحظات تبدیل کرده است

تاریخ انتشار: یکشنبه 31 شهریور 1398 | 10:41 ق.ظ
انقلاب اسلامی سخت‌ترین تهدیدات را به شیرین‌ترین لحظات تبدیل کرده است زمان مطالعه: ۲ دقیقه به گزارش نخبگان و به نقل از تسنیم ، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد با گرامیداشت سالگرد هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت: ۴۰ سال قبل در این روز پیامی به همراه داشت و فهوای آن یک جمله بود که جهان علیه یک انقلاب نوپا ،‌حمله ناجوامردانه به ایران اسلامی از زمین، آسمان و […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

به گزارش نخبگان و به نقل از تسنیم ، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد با گرامیداشت سالگرد هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت: ۴۰ سال قبل در این روز پیامی به همراه داشت و فهوای آن یک جمله بود که جهان علیه یک انقلاب نوپا ،‌حمله ناجوامردانه به ایران اسلامی از زمین، آسمان و دریا انجام داد.

وی بیان‌کرد: انقلاب اسلامی در برابر ظلمات و تاریکی‌ها قیام‌کرده است. استکبار جهانی همه تجهیزات خود را برای پیروزی علیه ظلمت به کا برد اما موفق نشدند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به حمایت رسمی و غیررسمی بیش از ۸۰ کشور از صدام، خاطرنشان کرد: صدام در توهم پیروزی یک هفته‌ای با پشتیبانی شیوخ منطقه و با استفاده از مندرترین‌تجهیزات نظامی با شکست سنگینی مواجه شد‌.

 

وی با اشاره به این‌که در تمام جبهه‌ها شاهد حضور ستون پنجم دشمن یعنی منافقین و شهادت مردم کشور به دست آنها هستیم، ادامه داد: در هشت سال دقاع مقدس جمهوری اسلامی ایران را از داشتن حتی سیم خاردار تحریم کردند.

 

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد تاکید کرد: امت اسلامی با هدایت امام راحل و رهبرمعظم انقلاب سخت‌ترین تهدیدات را به شیرین‌ترین لحظات تبدیل کرد و هشت سال دفاع مقدس با جاودان کرد‌.

 

امام جمعه اهواز خاطرنشان کرد: براثر مقاومت و اطاعت، برنامه‌ریزی و اطاعت از فرامین امام راحل و رهبرمعظم انقلاب به چنان توانمندی و اقتدار راه‌ پیدا کرده و از جنگنده تا موشک دوربرد و نقطه‌زن باوجود تحریم دست یافته و توانستیم به این‌جایگاه راه‌ پیدا کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان تاکید کرد: هشت سال دفاع مقدس با تجربیات ارزشمند و شیرین با مدیریت جهادی شهید طهرانی به دستاوردهایی همون امنیت راه پیدا کردیم، دستاوردهایی که خاری در چشم دشمنان است.

 

وی با بیان این‌که مقاومت امروز مشمول وعده‌های الهی خواهد شد‌، به شهادت برخی از هم‌وطنان در رژه ۳۱ شهریورماه سال گذشته، افزود: شهادت این عزیزان بیانگر پیروزی در میدان مقاومت است و مانند یک خار در چشم دشمنان است.

 

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد اظهار داشت: دشمنان راهکاری به جز ترور ندارد و خانواده‌های شهدا باید مفتحر باشند که اقتدار امروز مرهون جانفشانی فرزندان آنها است.

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار