به همت شهردار مسجدسلیمان ؛

اجرای بهسازی آسفالت بلوار نفتک، روبروی فرمانداری با مساحت تقریبی ۱۰هزار متر مربع عملیاتی شد

تاریخ انتشار: دوشنبه 14 مرداد 1398 | 18:59 ب.ظ
اجرای بهسازی آسفالت بلوار نفتک، روبروی فرمانداری با مساحت تقریبی ۱۰هزار متر مربع عملیاتی شد زمان مطالعه: < 1 دقیقه به گزارش نخبگان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، عملیات اجرای روکش آسفالت بلوار نفتک روبروی فرمانداری با نظارت کارشناسان معاونت امور زیر بنائی شهرداری با اجرای قیرپاشی و روکش آسفالت با مساحت تقریبی ۱۰ هزار مترمربع پایان یافت. شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان ضمن اعلام این خبر گفت: با همت و تلاش […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش نخبگان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، عملیات اجرای روکش آسفالت بلوار نفتک روبروی فرمانداری با نظارت کارشناسان معاونت امور زیر بنائی شهرداری با اجرای قیرپاشی و روکش آسفالت با مساحت تقریبی ۱۰ هزار مترمربع پایان یافت.

شهام سلیمانی شهردار مسجدسلیمان ضمن اعلام این خبر گفت: با همت و تلاش حوزه معاونت زیربنائی شهرداری این منطقه در راستای طرح خدمات رسانی به شهروندان در مناطق مختلف شهری به پایان رسیده، و امیدواریم دیگر نقاط مورد نیاز آسفالت پس از انجام برآورد اولیه در مرحله اجرا قرار گیرند.

وی در خاتمه تصریح کرد: عملیات اجرایی بهسازی آسفالت در این بلوار، حد فاصل میدان هوانیروز به سمت بلوار اصلی روبروی فرمانداری صورت گرفته، تا تردد با کیفیت تری برای شهروندان و ساکنین این محلات را فراهم شود.

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار