آسفالت معابر شریانی اصلی اهواز 

تاریخ انتشار: شنبه 11 خرداد 1398 | 17:56 ب.ظ
آسفالت معابر شریانی اصلی اهواز  زمان مطالعه: < 1 دقیقه  به گفته سرپرست شهرداری اهواز ، بهسازی و آسفالت معابر شریانی اصلی اهواز از اولویت عملیات اجرایی در سطح شهر و از مهمترین نیازها و درخواست های شهروندان گرامی می باشد. به گزارش نخبگان و به نقل از سایت شهرداری اهواز، موسی شاعری گفت: شهرداری اهواز در نظر دارد در راستای ارتقاء کیفیت شاهراه های […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

 به گفته سرپرست شهرداری اهواز ، بهسازی و آسفالت معابر شریانی اصلی اهواز از اولویت عملیات اجرایی در سطح شهر و از مهمترین نیازها و درخواست های شهروندان گرامی می باشد.

به گزارش نخبگان و به نقل از سایت شهرداری اهواز، موسی شاعری گفت: شهرداری اهواز در نظر دارد در راستای ارتقاء کیفیت شاهراه های اصلی و ترمیم و نگهداری معابر که از سرمایه های کلانشهر اهواز است، عملیات روکش آسفالت را در بعضی از  معابر اصلی انجام دهد.

وی با نام بردن یکی از این مسیرها گفت: در حال حاضر عملیات اجرایی و بهسازی و آسفالت مسیر آیت الله بهبهانی حدفاصل میدان جمهوری  تا پل فولاد آغاز شده که انشاالله پس از بهسازی و ساماندهی باند کندرو جهت انتقال ترافیک از باند تندرو عملیات آسفالت باند تندرو به انجام خواهد رساند.

شهردار منتخب اهواز وعده داد: تلاش می شود در برنامه های آتی سایر معابر اصلی و معابر هسته مرکزی شهر اهواز نیز که دارای آسفالت فرسوده می باشد تحت پوشش عملیات ترمیم، بهسازی  و روکش آسفالت قرار گیرد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار