اعلام آمادگی شرکت آغاجاری برای اسکان مردم سیل زده خوزستان

تاریخ انتشار: یکشنبه 18 فروردین 1398 | 17:44 ب.ظ
اعلام آمادگی شرکت آغاجاری برای اسکان مردم سیل زده خوزستان زمان مطالعه: < 1 دقیقه  شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری از آمادگی این شرکت برای هر گونه همکاری تاپایان بحران سیل در استان خبر داد. به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری، مهندس ابراهیم پیرامون در جلسه مدیریت بحران شهرستان امیدیه که در محل فرمانداری امیدیه با حضور فرماندار، […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

 شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری از آمادگی این شرکت برای هر گونه همکاری تاپایان بحران سیل در استان خبر داد.

به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری، مهندس ابراهیم پیرامون در جلسه مدیریت بحران شهرستان امیدیه که در محل فرمانداری امیدیه با حضور فرماندار، مدیران شرکتها وادارات شهرستان امیدیه برگزارشد گفت: این شرکت همانگونه که از ابتدای بحران سیل دراستان خوزستان تمامی تجهیرات و ماشین آلات خودرا برای مقابله با سیل بسیج نموده تا پایان بحران نیز درکنار هموطنان عزیز خواهد بود.

وی افزود: این شرکت همچنین آمادگی پذیرایی از هموطنان سیل زده را درصورت حضور در شهرستان دارد و از هرگونه اقدامی در این خصوص دریغ ننموده و آمادگی لازم را دارد تا با محوریت فرمانداری شهرستان در خصوص اسکان هموطنان سیل زده در سالن های ورزشی اقدام لازم را به عمل آورد.

مهندس پیرامون گفت: در چند روز گذشته ماشین آلات سنگین این شرکت با حضور در روستاهای تابع اهواز درکنارمردم شریف این مناطق به مقابله با سیل پرداختند.

لازم بذکراست این شرکت علاوه برمناطق سیل زده اهواز ماشین آلات سنگین را به سایر شهرستان ها و روستاهای تابعه از جمله رامشیر نیز ارسال نموده است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار