تعمیر ۱۰۰۰ قلم شیرآلات و تسهیلات سرچاهی در شرکت مناطق نفت‌خیز جنوب

تاریخ انتشار: سه شنبه 28 اسفند 1397 | 01:01 ق.ظ
تعمیر ۱۰۰۰ قلم شیرآلات و تسهیلات سرچاهی در شرکت مناطق نفت‌خیز جنوب زمان مطالعه: < 1 دقیقه  مدیر تعمیر، تکمیل و خدمات فنی چاه‌های شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: در سال ۱۳۹۷ با تلاش کارکنان این مدیریت تعداد ۱۰۰۰ عدد انواع شیرآلات و تسهیلات سرچاهی تعمیر و بازسازی شد. به گزارش نخبگان، یونس عباسی‌لرکی اظهار کرد: این تجهیزات شامل انواع شیرآلات و تسهیلات سرچاهی معیوب برگشتی از دکل‌های حفاری/ تعمیراتی و […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

 مدیر تعمیر، تکمیل و خدمات فنی چاه‌های شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: در سال ۱۳۹۷ با تلاش کارکنان این مدیریت تعداد ۱۰۰۰ عدد انواع شیرآلات و تسهیلات سرچاهی تعمیر و بازسازی شد.

به گزارش نخبگان، یونس عباسی‌لرکی اظهار کرد: این تجهیزات شامل انواع شیرآلات و تسهیلات سرچاهی معیوب برگشتی از دکل‌های حفاری/ تعمیراتی و چاه‌های تولیدی شرکت‌های بهره‌بردار در اندازه‌ها و فشارهای مختلف ۳۰۰۰ و ۵۰۰۰ پام عملیاتی بوده که در کارگاه تعمیرات سرچاهی واحد خدمات فنی چاه‌ها تعمیر شد و پس از انجام موفقیت‌آمیز تست‌های کارگاهی، مجدداً در چاه‌های مختلف مورد استفاده قرار گرفت.

وی افزود: تعمیر این تعداد شیرآلات و تسهیلات سرچاهی علاوه بر تولیدی نمودن تعداد زیادی از چاه‌ها، موجب صرفه‌جویی اقتصادی قابل توجهی به میزان حداقل ۱۴۱ میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال نیز شده است.

عباسی‌‌لرکی خاطرنشان کرد: تأمین شیرآلات و تسهیلات سرچاهی موردنیاز چاه‌های تازه حفاری شده و همچنین چاه‌های تعمیری به منظور در مدار تولید قرار دادن آن‌ها، به دلیل تحریم‌های ظالمانه علیه کشور عزیزمان ایران و صنعت نفت، اخیراً با مشکلات و موانعی روبرو شده که چنین خدمات ارزنده‌ای توسط مدیریت تعمیر، تکمیل و خدمات فنی چاه‌ها، همانا تبدیل تهدیدات ناشی از تحریم به فرصت‌های توانستن و بالندگی است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار