انتشار فراخوان سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر خوزستان

تاریخ انتشار: چهارشنبه 10 بهمن 1397 | 13:23 ب.ظ
انتشار فراخوان سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر خوزستان زمان مطالعه: < 1 دقیقه سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر خوزستان با گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران از تاریخ ۱۳ تا ۱۷ اسفند ۹۷ در شهر اهواز برگزار می‌شود. به گزارش نخبگان، ستاد جشنواره موسیقی فجر با انتشار فراخوان از کلیه گروه‌ها و هنرمندان فعال در عرصه اجرای صحنه‌ای دعوت می‌کند تا در صورت تمایل با مطالعه […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر خوزستان با گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران از تاریخ ۱۳ تا ۱۷ اسفند ۹۷ در شهر اهواز برگزار می‌شود.

به گزارش نخبگان، ستاد جشنواره موسیقی فجر با انتشار فراخوان از کلیه گروه‌ها و هنرمندان فعال در عرصه اجرای صحنه‌ای دعوت می‌کند تا در صورت تمایل با مطالعه دقیق فراخوان و ارسال آثار و مدارک خود در برگزاری و هرچه پربارتر شدن این رویداد هنری مشارکت کنند.

این فراخوان بنا بر اهداف و ماموریت‌های مشخص شده در آیین‌نامه برگزاری جشنواره و شناسایی، ظرفیت‌سازی و حمایت از فعالیت‌های خلاقانه هنرمندان و گروه‌های موسیقی سراسر استان خوزستان با الویت معیار‌های هنری هر شاخه از موسیقی تهیه و تنظیم شده است.

شورای هنری این جشنواره عبارت از  فریدون وزیری (دبیر جشنواره)، فرخ کارنما (دبیر اجرایی بخش کلاسیک) و سجاد کوراوند (دبیر اجرایی بخش سنتی و محلی) است.

اجرا‌های منتخب این امکان را خواهند داشت تا در سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر روی صحنه بروند./ایسنا

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار