افشین حیدری:

نمی‌گذاریم به تماشاگران خوزستانی توهین شود

تاریخ انتشار: سه شنبه 30 مرداد 1397 | 17:22 ب.ظ
نمی‌گذاریم به تماشاگران خوزستانی توهین شود زمان مطالعه: ۳ دقیقه مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: اجازه نمی‌دهیم هیچ کسی به تماشاگران خوزستانی توهین کند، البته مردم خوزستان هم باید مراقب باشند که تماشاگرنماها راهی به ورزشگاه‌ نداشته باشند و به گونه‌ای رفتار شود که این عده افکار دروغ را به جامعه القا نکنند. به گزارش نخبگان افشین حیدری در گفت‌وگویی، در پاسخ به این […]
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: اجازه نمی‌دهیم هیچ کسی به تماشاگران خوزستانی توهین کند، البته مردم خوزستان هم باید مراقب باشند که تماشاگرنماها راهی به ورزشگاه‌ نداشته باشند و به گونه‌ای رفتار شود که این عده افکار دروغ را به جامعه القا نکنند.

به گزارش نخبگان افشین حیدری در گفت‌وگویی، در پاسخ به این سوال که اقدامات برای فروش بلیت الکترونیکی بازی‌های لیگ برتر فوتبال در خوزستان به کجا رسید؟ اظهاکرد: از نیم‌فصل دوم بلیت‌ها به صورت الکترونیکی به فروش می‌رسد و تمام تلاش‌مان این است که این موضوع در ورزشگاه‌های غدیر، فولاد آرنا، شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان و ورزشگاه تختی آبادان به انجام برسد اما حتما این موضوع در ورزشگاه غدیر اهواز اجرایی می‌شود

وی بیان کرد: صندلی‌های ورزشگاه غدیر شماره‌گذاری خواهند شد و در این راستا با شرکت مربوطه مذاکرات لازم را داشته‌ایم و برای این موضوع به صورت استانی و ملی، تامین اعتبار هم شده است. همچنین کار بازسازی ورزشگاه غدیر آغاز شده است و ما به یک پیمانکار اکتفا نکردیم و کارها بین چند پیمانکار تقسیم شده است. باید بگویم از نیم‌فصل دوم چهره این ورزشگاه متفاوت با گذشته خواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: همچنین در تلاش هستیم تا ورزشگاه‌های‌مان به یک مرکز فرهنگی تبدیل شوند و موضوعات اخلاقی در ورزشگاه‌ها رعایت شود. متاسفانه برخی تماشاگرنما‌ها به دنبال لطمه زدن به اسم و اعتبار خوزستان هستند که البته باید بدانند ورزشگاه‌های این استان، مکانی برای این رفتارهای ناشایست و غیراخلاقی نیست.

وی افزود: همچنین اگر در ورزشگاه‌های دیگر نسبت به هواداران خوزستان بی‌حرمتی شود، موضوع را پیگیری می‌کنیم. بی‌حرمتی‌های اخیر را هم از سوی وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال در حال پیگیری هستیم. همچنین دو روز پیش جلسه‌ای در وزارت ورزش با حضور اعضای فدراسیون فوتبال و مسوولان این وزارتخانه داشتیم که در این زمینه بحث و تبادل نظر شد و در خصوص دغدغه مردم خوزستان در راستای حفظ حریم و حرمت اقوام و پیشگیری از توهین و اختلاف بین اقوامی که سرمایه کشور هستند، پیشنهادات خوبی داده شد.

حیدری بیان کرد: اجازه نمی‌دهیم هیچ کسی به تماشاگران خوزستانی توهین کند، البته مردم خوزستان هم باید مراقب باشند که تماشاگرنماها راهی به ورزشگاه‌ نداشته باشند و به گونه‌ای رفتار شود که این عده افکار دروغ را به جامعه القا نکنند.

وی خاطرنشان‌کرد: در راستای حمایت از تماشاگران خوزستانی تاکیدات لازم صورت گرفته است و ما هم به جدیت پیگیر کسانی که رفتار نامناسب با تماشاگران خوزستانی داشته باشند، هستیم. خوزستان در فوتبال ایران سهم عمده‌ای دارد و فدراسیون نیز این موضوع را می‌داند و همیشه در تصمیم‌گیری‌های خود نظر خوزستان را هم لحاظ می‌کند و این بسیار با اهمیت است.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: مردم خوزستان نیز باید بدانند که متولیان ورزش و مقام عالی استان قطعا پیگیر موضوعات اخیر و بی‌حرمتی به تماشاگران خوزستانی هستند و تحت هیچ شرایطی در خصوص حریم و حرمت تماشاگران خوزستانی کوتاه نمی‌آیند. درخواست من از تماشاگران خوزستانی هم این است که هنگام حضور در ورزشگاه‌ها به بیانیه‌ها و شیطنت‌هایی که از طریق فضای مجازی منتشر می‌شود، توجه نکنند و انتظار داریم با توجه به این‌که خوزستان فرهنگی با قدمت دارد، همچنان برای تمام کشور الگو باشیم.

وی تاکید کرد: طی دو سه روز گذشته مکاتبات خوبی با فدراسیون فوتبال صورت گرفته است و جلسات خوبی داشته‌ایم و درخواست‌مان این بود که کمیته انضباطی به این موضوع ورود و با خاطیان برخورد کند. همچنین درخواشت داشتیم که باشگاه‌ها را ملزم کند که لیدرهای آن‌ها تمامی موارد را رعایت کنند. در این راستا روز گذشته جلسه‌ای با ریاست وزیر ورزش و با حضور مسوولان فدراسیون فوتبال و مدیران کل استان‌هایی که در لیگ برتر تیم دارند و همچنین مسوولان امنیتی برگزار شد و در خصوص پیشگیری از ایجاد فضای دور از اخلاق در ورزشگاه‌ها به صحبت پرداختیم./ایسنا

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار