طلا صعودی و سکه نزولی شد

تاریخ انتشار: شنبه 1 اردیبهشت 1397 | 14:48 ب.ظ
طلا صعودی و سکه نزولی شد زمان مطالعه: < 1 دقیقه هر اونس طلا امروز، یکم اردیبهشت ماه به قیمت یک هزار و ۳۳۶ دلار در بازارهای جهانی معامله شد که در مقایسه با نرخ هفته گذشته، ۱۲ دلار افزایش داشته است. به گزارش نخبگان، امروز نرخ سکه طرح جدید در بازار اهواز به یک میلیون و ۸۳۶ هزار تومان رسید که قیمت آن نسبت به […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

هر اونس طلا امروز، یکم اردیبهشت ماه به قیمت یک هزار و ۳۳۶ دلار در بازارهای جهانی معامله شد که در مقایسه با نرخ هفته گذشته، ۱۲ دلار افزایش داشته است.

به گزارش نخبگان، امروز نرخ سکه طرح جدید در بازار اهواز به یک میلیون و ۸۳۶ هزار تومان رسید که قیمت آن نسبت به هفته گذشته، ۱۷ هزار تومان کاهش را نشان می‌دهد.

طبق نرخ اعلامی اتحادیه طلا و جواهر اهواز، هر عدد نیم‌سکه با قیمت ۸۹۲ هزار تومان و هر عدد ربع‌‌سکه با قیمت ۵۶۱ هزار تومان معامله شد که نیم‌سکه با ۷ هزار تومان و ربع‌سکه با ۱۰ هزار تومان کاهش قیمت در بازار عرضه شدند.

هر عدد سکه یک‌گرمی نیز با نرخ ۳۵۸ هزار تومان و با ۲ هزار تومان افزایش قیمت نسبت به هفته گذشته در بازار معامله شد. همچنین قیمت هر گرم طلای خام ۱۷۱ هزار و ۴۰۰ تومان و نرخ متوسط فروش طلا نیز ۱۸۴ هزار تومان است./ ایسنا

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار