اهواز، امروز و فردا باد و غبار / اوج بارش‌ها در خوزستان، دوشنبه

تاریخ انتشار: شنبه 1 اردیبهشت 1397 | 14:28 ب.ظ
اهواز، امروز و فردا باد و غبار / اوج بارش‌ها در خوزستان، دوشنبه زمان مطالعه: < 1 دقیقه مدیرکل هواشناسی خوزستان از برقراری جو ناپایدار بر استان پیش‌بینی افزایش ابر، وزش تندبادهای شدید، رگبار و رعد و برق خبر داد. به گزارش نخبگان کوروش بهادری در گفت‌وگویی، اظهار کرد: مدل‌های هواشناسی نشان می‌دهند که از امروز(۱ اردیبهشت‌ماه) تا روز سه‌شنبه(۴ اردیبهشت‌ماه) جو ناپایداری بر استان خوزستان حاکم است که موجب افزایش ابر، وزش […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مدیرکل هواشناسی خوزستان از برقراری جو ناپایدار بر استان پیش‌بینی افزایش ابر، وزش تندبادهای شدید، رگبار و رعد و برق خبر داد.

به گزارش نخبگان کوروش بهادری در گفت‌وگویی، اظهار کرد: مدل‌های هواشناسی نشان می‌دهند که از امروز(۱ اردیبهشت‌ماه) تا روز سه‌شنبه(۴ اردیبهشت‌ماه) جو ناپایداری بر استان خوزستان حاکم است که موجب افزایش ابر، وزش تندبادهای شدید، رگبار و رعد و برق خواهد شد.

وی افزود: اوج بارش‌ها در روز دوشنبه پیش‌بینی شده است که شدت بارش نیز در مناطق شمالی و ارتفاعات خوزستان نسبت به سایر نقاط بیشتر خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به وقوع گرد و غبار در مناطقی از استان گفت: وقوع گرد و خاک در بصره موجب کاهش دید در آبادان و خرمشهر شده به طوری که دید در آبادان و خرمشهر به ۲ کیلیومتر رسیده است اما این وضعیت به تدریج در حال بهبهود است.

بهادری تصریح کرد: برای امروز و فردا وزش باد تا حدودی شدید را در اهواز پیش‌بینی می‌کنیم که این باد به صورت موقت می‌تواند موجب کاهش دید یا شکستن شاخ و برگ درختان در اهواز شود.

وی بیان کرد: اگر میزان بارش‌ها در روز یک‌شنبه (۲ اردیبهشت‌ماه) ضعیف باشد احتمال بروز پدیده گرد و خاک در روز دوشنبه به صورت موقت به دلیل وزش این بادها وجود خواهد داشت.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه‌روز گذشته آبادان با ۳۷ درجه سانتی‌گراد و ایذه با ۱۴ درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان خوزستان بوده‌اند. تغییرات دمای هوای امروز اهواز نیز بین ۲۳ و ۳۷ درجه سانتی‌گراد در نوسان خواهد بود./ ایسنا

برچسب‌ها:
آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار