۴۵ هزار نفر از راهیان نور در پادگان های اندیمشک اسکان یافتند

تاریخ انتشار: چهارشنبه 8 فروردین 1397 | 13:50 ب.ظ
۴۵ هزار نفر از راهیان نور در پادگان های اندیمشک اسکان یافتند زمان مطالعه: < 1 دقیقه مسئول اردویی و راهیان نور سپاه ناحیه اندیمشک گفت:تاکنون بیش از ۴۵ هزار نفر از کاروان های راهیان نور در یگان ها و پادگان های اطراف این شهرستان اسکان یافته اند. به گزارش نخبگان، محمد علیپور در گفت و گویی افزود: علاوه بر این آمار ، هزاران نفر از راهیان نور در قالب کاروان های […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مسئول اردویی و راهیان نور سپاه ناحیه اندیمشک گفت:تاکنون بیش از ۴۵ هزار نفر از کاروان های راهیان نور در یگان ها و پادگان های اطراف این شهرستان اسکان یافته اند.

به گزارش نخبگان، محمد علیپور در گفت و گویی افزود: علاوه بر این آمار ، هزاران نفر از راهیان نور در قالب کاروان های مختلف در سطح شهرستان اندیمشک توقف چند ساعته و بازدید موقت داشته اند.
وی با اشاره به حضور صدها هزار نفر از کاروان های راهیان نور در محل مقبره شهدای گمنام اندیمشک گفت: برنامه های متنوع فرهنگی با حضور کاروان های راهیان نور در مناطق مختلف شهرستان اندیمشک در حال اجراست.
مسئول اردویی و راهیان نور سپاه اندیمشک عنوان کرد: اندیمشک به عنوان دروازه ورودی کربلای ایران – خوزستان با وجود یادمان های دوکوهه، شهدای گمنام و بیمارستان شهید کلانتری و معراج شهدا از مقاصد اصلی کاروان های راهیان نور در ایام نوروز است.
وی بیان کرد: چند چادر راهنما در مناطق مختلف این شهرستان برپا شده ضمن اینکه نقشه معرفی یادمان ها و مناطق دیدنی اندیمشک نیز بین راهیان نور توزیع شده است.
شهرستان اندیمشک با ۱۷۰ هزار نفر جمعیت در شمال استان خوزستان واقع است.
شهرستان اندیمشک در بهار طبیعت سرشار از زیبایی های شگفت انگیز و دیدنی است.
صدها هزار مسافر نوروزی و کاروان راهیان نور از مسیر اندیمشک وارد استان خوزستان شده و این روند تا پایان تعطیلات نوروزی همچنان ادامه دارد.
پادگان دوکوهه و یادمان های دفاع مقدس و نیز سد کرخه بزرگترین سد خاکی خاورمیانه بیشترین محل حضور مسافران نوروزی و کاروان راهیان نور در شهرستان اندیمشک می باشند./ ایرنا

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار