دستگیری قاتلان سه فقره قتل در ماهشهر

تاریخ انتشار: چهارشنبه 29 آذر 1396 | 13:01 ب.ظ
دستگیری قاتلان سه فقره قتل در ماهشهر زمان مطالعه: < 1 دقیقه فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری قاتلان سه فقره قتل در ماهشهر خبر داد. به گزارش نخبگان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس‌زاده در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع سه فقره قتل درتاریخ ۲۸ مردادماه سال جاری در خیابان امام(ره) شهرستان ماهشهر تیم‌های عملیاتی مجربی از کارآگاهان پلیس آگاهی […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری قاتلان سه فقره قتل در ماهشهر خبر داد.

به گزارش نخبگان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس‌زاده در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع سه فقره قتل درتاریخ ۲۸ مردادماه سال جاری در خیابان امام(ره) شهرستان ماهشهر تیم‌های عملیاتی مجربی از کارآگاهان پلیس آگاهی تشکیل و تدابیر عملیاتی ابلاغ شد.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با استفاده از روش‌های علمی کشف جرم موفق به شناسایی قاتلان شدند.

رئیس پلیس ارشد خوزستان بیان کرد: با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی یک نفر از قاتلان در ماهشهر دستگیر و در ادامه رسیدگی به پرونده همدست قاتل که متواری بوده، در شهرستان بندرعباس شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

وی با بیان اینکه دو قبضه اسلحه کلاش به کارگیری شده در صحنه قتل در این رابطه کشف و ضبط شد، افزود: قاتلان به قتل ارتکابی اعتراف و انگیزه قتل را اختلاف قبلی با دو نفر از مقتولان عنوان کردند و یکی از مقتولان نیز که یک زن به هویت معلوم بود نیز در حین درگیری در خیابان مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

سردار عباس‌زاده درخصوص سلاح‌های کشف شده گفت: با بررسی‌های علمی کشف جرم مشخص شد که این دو قبضه سلاح، در چهار فقره تیراندازی به سمت منازل افراد در ماهشهر نیز استفاده شده است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار