رئیس پلیس راهور اهواز مطرح کرد:

ضرورت جابه‌جایی نمایشگاه بین‌المللی اهواز برای حل مشکل ترافیکی کیانپارس

تاریخ انتشار: چهارشنبه 29 آذر 1396 | 12:34 ب.ظ
ضرورت جابه‌جایی نمایشگاه بین‌المللی اهواز برای حل مشکل ترافیکی کیانپارس زمان مطالعه: < 1 دقیقه رئیس پلیس راهور اهواز بر ضرورت جابه‌جایی محل نمایشگاه بین‌المللی اهواز به دلیل ایجاد مشکلات ترافیکی تأکید کرد. به گزارش نخبگان و به نقل از ایسنا، سرهنگ علی پیریایی در گفت‌وگویی، با بیان اینکه نمایشگاه بین‌المللی اهواز در ناحیه پر رفت و آمد شهر قرار گرفته است، اظهار کرد: محل فعلی این نمایشگاه در ابتدای […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

رئیس پلیس راهور اهواز بر ضرورت جابه‌جایی محل نمایشگاه بین‌المللی اهواز به دلیل ایجاد مشکلات ترافیکی تأکید کرد.

به گزارش نخبگان و به نقل از ایسنا، سرهنگ علی پیریایی در گفت‌وگویی، با بیان اینکه نمایشگاه بین‌المللی اهواز در ناحیه پر رفت و آمد شهر قرار گرفته است، اظهار کرد: محل فعلی این نمایشگاه در ابتدای منطقه کیانپارس موجب مشکلات ترافیکی فراوانی شده به طوری که هفته گذشته همزمان با برگزاری نمایشگاه لوازم خانگی، از ساعت ۱۸ تا ۲۳ ترافیک در میدان ورودی کیانپارس قفل شده بود.

وی با تاکید بر لزوم جابه‌جایی محل نمایشگاه بین‌المللی اهواز افزود: در این خصوص جلسه‌ای با معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز برگزار و طرح جابه‌جایی محل نمایشگاه بین‌المللی در شورای حمل و نقل و ترافیک اهواز مطرح شده است.

رئیس پلیس راهور اهواز گفت: پس از بررسی طرح پیشنهادی، در خصوص مکان‌یابی و مدت زمان جابه‌جایی نمایشگاه تصمیمات لازم گرفته می‌شود ولی قطعا جابه‌جایی نمایشگاه بین‌المللی اهواز در مدت زمان کم امکان‌پذیر نخواهد بود.

پیریایی با اشاره به دیگر مشکلات ترافیکی در منطقه ورودی کیانپارس گفت: متأسفانه در نزدیکی نمایشگاه بین‌المللی و در پشت رستورانی که در مجاورت نمایشگاه قرار دارد، تالاری در حال احداث و راه‌اندازی است که وجود این تالار و رفت و آمد آن می‌تواند مشکلات ترافیکی فراوانی در محل میدان کیانپارس و ورودی این منطقه ایجاد کند.

وی بیان کرد: صدور مجوز برای احداث تالار در این منطقه شهر اشتباه بود و اکنون نیز برای اقدام در این زمینه و جلوگیری از راه‌اندازی آن دیر شده است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار