مدیر روابط عمومی علوم پزشکی اهواز خبر داد:

مراجعه ۱۵۴ بیمار تنفسی بعد از بارش باران در اهواز

تاریخ انتشار: چهارشنبه 1 آذر 1396 | 20:52 ب.ظ
مراجعه ۱۵۴ بیمار تنفسی بعد از بارش باران در اهواز زمان مطالعه: < 1 دقیقه مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از مراجعه ۱۵۴ بیمار تنفسی به بیمارستان های این دانشگاه طی ۲۴ ساعت اخیر خبر داد. به گزارش نخبگان، فرهاد حمزه لویی در گفتگویی اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته کل مراجعه بیماران تنفسی به دانشگاه های تحت پوشش این دانشگاه ۱۵۴ نفر بوده که چهار نفر آنها […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از مراجعه ۱۵۴ بیمار تنفسی به بیمارستان های این دانشگاه طی ۲۴ ساعت اخیر خبر داد.

به گزارش نخبگان، فرهاد حمزه لویی در گفتگویی اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته کل مراجعه بیماران تنفسی به دانشگاه های تحت پوشش این دانشگاه ۱۵۴ نفر بوده که چهار نفر آنها بستری و مابقی به صورت سرپایی درمان شدند.

وی افزود: در حوزه پیشگیری اقدامات هشدار دهنده ای را از قبل انجام دادیم که از آن جمله می توان به تهیه تیزرهای مختلف و پخش از صدا و سیما و مصاحبه این سازمان با معاون درمان دانشگاه اشاره کرد.

حمزه لویی افزود: برگزاری همایش یک روزه بیماری های تنفسی با حضور اساتید دانشگاه و پژوهشگران با همکاری مدیریت بحران استان نیز یکی دیگر از اقدامات دانشگاه برای پیشگیری و کاهش مراجعه بیماران تنفسی به بیمارستان ها بود.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز تصریح کرد: نصب بنر در سطح شهر و اعلام آماده باش به بیمارستان ها از حیث تجهیزات و دارو نیز از جمله کارهای انجام شده این دانشگاه در زمینه کاهش تعداد مراجعان بود.

حمزه لویی در پایان گفت: البته برگزاری کارگروه های معاونت بهداشتی و درمانی با مسئولان اورژانس بیمارستان ها نیز در دستور کار بود که به صورت مستمر برگزاری این کارگروه ها را شاهد بودیم.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار