ریزش کوه و تخریب ۳ منزل مسکونی در بلوار نواب اهواز

تاریخ انتشار: سه شنبه 23 آبان 1396 | 22:25 ب.ظ
ریزش کوه و تخریب ۳ منزل مسکونی در بلوار نواب اهواز زمان مطالعه: < 1 دقیقه معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: ۳ منزل مسکونی بر اثر ریزش کوه در بلوار نواب این کلانشهر تخریب شدند. به گزارش نخبگان و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، محمود روزبهانی، معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: ساعت ۱۹:۱۷ امروز طی تماس شهروندان با سامانه […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: ۳ منزل مسکونی بر اثر ریزش کوه در بلوار نواب این کلانشهر تخریب شدند.

به گزارش نخبگان و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، محمود روزبهانی، معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: ساعت ۱۹:۱۷ امروز طی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی اهواز حادثه ریزش کوه روی ۳ باب منزل مسکونی واقع در بلوار نواب روبروی منازل کارون اطلاع رسانی شد.

وی افزود: اکیپ‌های آتش‌نشانی بلافاصله از نزدیک‌ ترین ایستگاه‌های همجوار به محل حادثه اعزام و با ریزش کوه و تخریب ۳ باب منزل مسکونی مواجه شدند.

روزبهانی اذعان داشت: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی در پی نداشت و به کسی صدمه‌ای نرسیده است‌‌.

این مقام مسئول تصریح کرد: با توجه به احتمال تکرار این حادثه در همین محدوده و خطرآفرین‌بودن آن نیروهای آتش‌نشانی، شهرداری منطقه ۷ و نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های مسئول در حال مجاب ‌کردن اهالی برای تخلیه فوری منازل این محدوده هستند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار