تیم پتروشیمی بندر امام قهرمان نیم فصل لیگ برتر بسکتبال

تاریخ انتشار: سه شنبه 23 آبان 1396 | 20:24 ب.ظ
تیم پتروشیمی بندر امام قهرمان نیم فصل لیگ برتر بسکتبال زمان مطالعه: < 1 دقیقه عنوان قهرمانی نیم فصل رقابت های لیگ برتر بسکتبال کشور به تیم پتروشیمی بندر امام رسید به گزارش نخبگان و به نقل از ایرنا ، تیم پتروشیمی بندرامام در هفته پایانی از مرحله رفت رقابت های لیگ برتر بسکتبال برابر تیم مهرام تهران صف آرایی کرد که با نتیجه ۸۲ بر ۷۳ به برتری رسید. […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

عنوان قهرمانی نیم فصل رقابت های لیگ برتر بسکتبال کشور به تیم پتروشیمی بندر امام رسید

به گزارش نخبگان و به نقل از ایرنا ، تیم پتروشیمی بندرامام در هفته پایانی از مرحله رفت رقابت های لیگ برتر بسکتبال برابر تیم مهرام تهران صف آرایی کرد که با نتیجه ۸۲ بر ۷۳ به برتری رسید.
شاگردان مهران شاهین طبع در پایان نیم فصل بدون شکست و با کسب ۱۶ امتیاز، صدرنشین رقابت های لیگ برتر شدند و به دنبال کسب پنجمین قهرمانی خود در لیگ برتر ایران هستند.
همچنین تیم پالایش نفت آبادان دیگر نماینده خوزستان با پیروزی روز گذشته خود برابر تیم قدرتمند دانشگاه آزاد با کسب ۱۴ امتیاز به عنوان نایب قهرمانی نیم فصل رقابت های لیگ برتر دست یافتند.
دیگر نماینده استان تیم رعد پدافند هوایی خوزستان که اولین سال حضورش را در لیگ برتر تجربه می کند با کسب ۹ امتیاز در جایگاه هشتم رده بندی قرار گرفت.
تیم های رعد پدافند خوزستان و پالایش نفت آبادان در هفته نخست از دور برگشت رقابت های لیگ برتر بسکتبال میزبان تیم های دانشگاه آزاد و شهرداری گرگان خواهند بود همچنین تیم پتروشیمی بندرامام در گرگان به مصاف تیم یس آل می رود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار