احداث و بهسازی ۳۳ کیلومتر از جاده‌های روستایی مسجدسلیمان

تاریخ انتشار: دوشنبه 8 آبان 1396 | 16:17 ب.ظ
احداث و بهسازی ۳۳ کیلومتر از جاده‌های روستایی مسجدسلیمان زمان مطالعه: ۲ دقیقه مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان احداث و اصلاح ۳۳ کیلومتر از جاده‌های روستایی این شهرستان خبر داد. به گزارش نخبگان ، قباد ناصری، مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان بیان داشت: صنعت نفت در جهت عمل کردن به مسئولیت‌های اجتماعی خود ۴ کیلومتر از جاده درون روستایی را […]
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان احداث و اصلاح ۳۳ کیلومتر از جاده‌های روستایی این شهرستان خبر داد.

به گزارش نخبگان ، قباد ناصری، مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان بیان داشت: صنعت نفت در جهت عمل کردن به مسئولیت‌های اجتماعی خود ۴ کیلومتر از جاده درون روستایی را اصلاح و مسیر ۷کیلومتری جدیدی در روستاهای دور افتاده احداث شد.

وی تصریح کرد: برای نخستین بار امکان دسترسی روستاییان بخش‌های دورافتاده و انتهایی شهرستان اندیکا به امکانات و تسهیلات زندگی به همت نفتی‌ها فراهم گردید.

ناصری اذعان داشت: این اقدام با درخواست نماینده مردم شهرهای مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی مبنی بر همکاری در احداث راه روستایی در مناطق عشایری و دورافتاده بخش اندیکا از مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب انجام شد.

مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان اظهار کرد: به دنبال همکاری شرکت مناطق نفت خیز جنوب تیمی متشکل از مهندسان، کارشناسان مدیریت مهندسی، ساختمان و مدیریت خدمات این شرکت در منطقه شیخان برهان عالی که از جمله مناطق دور افتاده و فاقد جاده دسترسی در دامنه کوه لیله است، حاضر شدند.

قباد ناصری با بیان اینکه این اقدام در زمینه عمل کردن صنعت نفت به مسئولیت‌های اجتماعی و خدمات عام المنفعه به شهروندان است، گفت: با توجه به کوهستانی بودن منطقه و سرمای سخت به منظور دسترسی امن و آسان روستاییان این اقدام طی ۲ مرحله و در مجموع به طول ۳۳ کیلومتر در قالب جاده جدید ایجاد و جاده قدیمی اصلاح شد.

وی بیان کرد: تمام این اقدامات با استفاده از ماشین آلات راه سازی شرکت نفت و گاز مسجد سلیمان، همچنین ماشین آلات مدیریت ترابری و پشتیبانی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب صورت گرفت.

ناصری افزود: در ابتدا مسیر ۱۲ کیلومتری از جاده موجود که بسیار ناهموار و دارای مشکلات ناشی از ریزش کوه و قطع مسیر و آب شستگی بود، با ادوات موجود اصلاح و عرض جاده از ۴ متر به حدود ۷ متر ارتقاء پیدا کرد.

این مقام مسئول اظهار داشت: در بخش دوم ضمن اصلاح ۴ هزار متر از جاده درون روستایی، مسیر ۷ هزار متری جدیدی را پس از مسیر شکافی، احداث و کوپال ریزی بر روی آن با استفاده از معادن و منابع محلی صورت گرفت.

وی گفت: به درخواست روستاییان به منظور تثبیت وضعیت کشاورزی اهالی مسیر شکافی و ایجاد جاده دسترسی به طول ۱۰ کیلومتر از ۲ چشمه آب تا زمین‌های کشاورزی روستاهای منطقه به همت همکاران اداره راه و شهرسازی انجام شد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار