آتش سوزی در هتل آزادی آبادان

تاریخ انتشار: یکشنبه 30 مهر 1396 | 19:24 ب.ظ
آتش سوزی در هتل آزادی آبادان زمان مطالعه: < 1 دقیقه هتل آزادی آبادان ساعت ۱۷:۲۰ عصر امروز یکشنبه دچار حریق و آتش سوزی شد. به گزارش نخبگان و به نقل از ایرنا، مجید فرحانی پور مدیر عامل سازمان آتش نشانی ابادان عصر یکشنبه در گفت و گویی  ضمن تایید این خبر گفت: بعد از اعلام آتش سوزی بلافاصله تیم های آتش ناشنی به محل حادثه […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

هتل آزادی آبادان ساعت ۱۷:۲۰ عصر امروز یکشنبه دچار حریق و آتش سوزی شد.

به گزارش نخبگان و به نقل از ایرنا، مجید فرحانی پور مدیر عامل سازمان آتش نشانی ابادان عصر یکشنبه در گفت و گویی  ضمن تایید این خبر گفت: بعد از اعلام آتش سوزی بلافاصله تیم های آتش ناشنی به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود: این آتش سوزی به دلیل رعایت نکردن اصول ایمنی در هنگام تعمیرات جوشکاری در یکی از اتاقهای هتل رخ داد و متعاقب آن که باعث دود گرفتگی تمام هتل گردید.
بگفته وی آتش سوزی باعث شد تا اتاق یاد شده کامل در آتش بسوزد.
وی گفت : با تلاش تیمهای امدادی از سرایت آتش سوزی به سایر اتاقها جلوگیری شد اما ۶ نفر از میهمانان هتل که گرفتار دود گرفتگی شده بودند نجات یافته و برای تکمیل درمان به بیمارستان امام آبادان منتقل شدند.
وی گفت: در حال حاضر ماموران این آتش نشانی در محل حضو دارند ولی آتش سوزی و نیز دود گرفتگی هتل به طور کامل اطفا و کنترل شد.
هتل آزادی در خیابان امیری آبادان که یکی از پر ترددترین و شلوغترین مناطق این شهر است قرار گرفته که بروز این حادثه باعث ترافیک و راه بندان شده است.

برچسب‌ها:
آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار