اکران ویژه انیمیشن در مسیر باران در سینما بهمن اهواز

تاریخ انتشار: چهارشنبه 11 مرداد 1396 | 17:01 ب.ظ
اکران ویژه انیمیشن در مسیر باران در سینما بهمن اهواز زمان مطالعه: < 1 دقیقه در شب میلاد با سعادت امام رضا ( ع)  انیمیشن “در مسیر باران” به صورت رایگان در سینما بهمن اهواز روی پرده می‌رود. به گزارش نخبگان، انیمیشن سینمایی ” در مسیر باران” با تکنیک سه بعدی رایانه‌ای به مدت ۲ سال با بیش از صد نفر متخصص و تلاش‌های شبانه روزی آماده شده است. ‌‎مدت […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

در شب میلاد با سعادت امام رضا ( ع)  انیمیشن “در مسیر باران” به صورت رایگان در سینما بهمن اهواز روی پرده می‌رود.

به گزارش نخبگان، انیمیشن سینمایی ” در مسیر باران” با تکنیک سه بعدی رایانه‌ای به مدت ۲ سال با بیش از صد نفر متخصص و تلاش‌های شبانه روزی آماده شده است.

‌‎مدت زمان این فیلم سینمایی انیمیشن که به سفارش موسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی تولید شده و محصول استودیو انیمیشن «بنیان فیلم» است ۸۰ دقیقه است.

کارگردانی این اثر برعهده حامد کاتبی است و تهیه‌کنندگی آن را مریم چوپان‌زاده برعهده دارد. داستان آن را سعید تشکری و مهدی سیم‌ریز نوشته‌اند و در آن امین زندگانی، رحیم نوروزی، محمد شیرخانلو، محمد جهانپا و…  بازی کرده‌اند.

انیمشن سینمایی «در مسیر باران» روایتگر روزهای سخت زندگی مردی به نام ریان است که خشکسالی تاب و توانش را بریده و روزگار را بر او و خانواده‌اش سخت کرده است. ریان دل از خانه و خانواده می‌برد و با دوست قدیمی‌اش هرمز عزم تجارت می‌کند و به سوی مرو راهی می‌شود اما این راه پر پیچ و خم شروع دنیای تازه‌ای برای او و دوستش هرمز است.

انیمیشن ” در مسیر باران” روز پنجشنبه ۱۲ مرداد ۹۶ در ۲سانس ۱۸ و ۲۰ در سینما بهمن اهواز  به صورت رایگان به نمایش درخواهد آمد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار