چهارشنبه، روز داغ خوزستان با دمای بیش از ۵۰ درجه

تاریخ انتشار: دوشنبه 22 خرداد 1396 | 17:59 ب.ظ
چهارشنبه، روز داغ خوزستان با دمای بیش از ۵۰ درجه زمان مطالعه: < 1 دقیقه مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: دمای هوای برخی نقاط استان در روز چهارشنبه به بیش از ۵۰ درجه سانتیگراد می رسد. به گزارش نخبگان، کوروش بهادری امروز در گفتگویی اظهار کرد: با تقویت سامانه پرفشار جنب حاره ای از روز سه شنبه روند افزایش دما ادامه می یابد و اوج گرما در روز چهارشنبه در […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: دمای هوای برخی نقاط استان در روز چهارشنبه به بیش از ۵۰ درجه سانتیگراد می رسد.

به گزارش نخبگان، کوروش بهادری امروز در گفتگویی اظهار کرد: با تقویت سامانه پرفشار جنب حاره ای از روز سه شنبه روند افزایش دما ادامه می یابد و اوج گرما در روز چهارشنبه در اهواز، امیدیه و آبادان پیش بینی می شود.
وی افزود: امروز به دلیل وزش باد در بیشتر نقاط استان، دمای هوا یک تا دو درجه کاهش می یابد اما روز گذشته(یکشنبه) دمای هوای اهواز و امیدیه به ۵۰ درجه سانتیگراد و ماهشهر، شوشتر، رامهرمز، آبادان، هندیجان و آغاجاری به ۴۹ درجه سانتیگراد رسید.
بهادری ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته ایذه با ۱۹ درجه سانتیگراد خنک ترین نقطه استان گزارش شده و تغییرات دمایی هوای اهواز بین ۲۹ و ۵۰ درجه سانتیگراد در نوسان است.
مدیر کل هواشناسی خوزستان بیان کرد: امروز بعد از ظهر برای ساعاتی به صورت موقت کانون گرد و خاک در غرب شوش فعال شده و شعاع دید را در بستان و دشت آزادگان به صورت موقت به چهارکیلومتر کاهش می دهد.
وی به مردم توصیه کرد در مصرف آب صرفه جویی بهینه داشته باشند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار