دوازدهمین نمایشگاه کشاورزی، نهاده‌ها و تجهیزات آبیاری در اهواز برپا شد؛

دستاوردهای نیشکر در کانون توجه نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی/ نیشکر قلب تپنده کشاورزی خوزستان

تاریخ انتشار: چهارشنبه 25 بهمن 1402 | 22:09 ب.ظ
دستاوردهای نیشکر در کانون توجه نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی/ نیشکر قلب تپنده کشاورزی خوزستان زمان مطالعه: < 1 دقیقه دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی، نهاده‌ها، تجهیزات آبیاری و صنایع وابسته درحالی در اهواز آغاز به کار کرد که غرفه شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با ارائه دستاوردهای نوین کشاورزی، به یکی از پربازدیدترین غرفه‌های این نمایشگاه تبدیل شده است.
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش نخبگان و به نقل از روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، بازدیدکنندگان از این غرفه، با طیف گسترده‌ای از محصولات و فعالیت‌های کشاورزی و پژوهشی صنعت نیشکر آشنا می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توان به معرفی واریته‌های نیشکر، ادوات کشاورزی طراحی شده توسط متخصصین کشت و صنعت‌ها ، ارائه دستاوردهای دانش‌بنیان و محصولات جانبی اشاره کرد.

کارشناسان و متخصصان حاضر در غرفه توسعه نیشکر به عنوان شرکتی پیشرو در پژوهش، تحقیقات، نوآوری و بومی‌سازی قطعات و دستگاه‌ها در دو حوزه صنعت و کشاورزی، با ارائه توضیحات و مشاوره‌های تخصّصی، به سوالات بازدیدکنندگان پاسخ می‌دهند و به تبادل نظر با آنها در زمینه‌های مختلف می‌پردازند.

نیشکر به‌عنوان بزرگترین واحد کشاورزی و صنعتی کشور، قلب تپنده کشاورزی خوزستان شناخته می‌شود؛ از مجموع بالغ بر ۱۴ میلیون تُن محصولات زراعی و باغی استان که باعث شده این استان درصدر تولید‌کنندگان کشاورزی کشور قرار بگیرد، بیش از هشت میلیون تُن آن نیشکر است.

دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی، نهاده‌ها، تجهیزات آبیاری و صنایع وابسته که امروز سه‌شنبه (۲۴ بهمن‌ماه) با حضور مسئولین استانی افتتاح شد، به مدت چهار روز در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی اهواز برپا است.

بیش از ۱۰۰ واحد تولیدی و بازرگانی از استان‌های خوزستان، تهران، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اصفهان، البرز، خراسان رضوی، گلستان، مازندران، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کردستان، گیلان، مرکزی، همدان، فارس و زنجان در این نمایشگاه حضور دارند.

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار