عمل به مسئولیت های اجتماعی صنایع در حوزه ازدواج اهمیت دارد

تاریخ انتشار: دوشنبه 21 اسفند 1402 | 00:40 ق.ظ
عمل به مسئولیت های اجتماعی صنایع در حوزه ازدواج اهمیت دارد زمان مطالعه: < 1 دقیقه فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در حاشیه مراسم توزیع ۱۰۰ جهیزیه گفت: این مراسم برای افرادی که در حال ازدواج و مستحق هستند با تدبیر صنایع فولاد در اختیارشان قرار گرفت.
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش نخبگان و به نقل از خبرگزاری بسیج خوزستان ، سردار حسن شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در حاشیه مراسم توزیع ۱۰۰ جهیزیه گفت: این مراسم برای افرادی که در حال ازدواج و مستحق هستند با تدبیر صنایع فولاد در اختیارشان قرار گرفت.

 

 

 

او با بیان اینکه این سنت حسنه را گروهی که در حوزه تولید سرآمد هستند داوطلبانه انجام می‌دهند، افزود: فولاد اکسین علاوه بر کار بسیار پر اهمیت تولید برای اشتغال، چنین مسئولیت های اجتماعی نیز به سرانجام می رساند.

 

 

 

 

سردار شاهوار پور ادامه داد: این نقطه امیدی هست که سال آینده نیز مطابق فرمایش رهبر انقلاب در حوزه ازدواج و فرزند آوری جهش خوبی با کمک همه دستگاه‌ها صورت پذیرد که این اقدام با عمل کردن صنایع به مسئولیت های اجتماعی محقق می‌شود.

 

 

 

 

او همچنین یادآور شد که سپاه حضرت ولیعصر در کنار همه اقدامات خداپسندانه و جز راهبردهای انقلاب اسلامی حضور خواهد داشت و کمک می کند تا این کارها به درستی صورت پذیرد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار