سمینار پدافند غیرعامل با محوریت تهدیدات و راهکارهای مقابله با آن برگزار شد

تاریخ انتشار: چهارشنبه 2 اسفند 1402 | 20:24 ب.ظ
سمینار پدافند غیرعامل با محوریت تهدیدات و راهکارهای مقابله با آن برگزار شد زمان مطالعه: ۲ دقیقه سمینار پدافند غیرعامل با محوریت تهدیدات و راهکارهای مقابله با آن؛ با توجه به گسترش فناوریهای نوین و تنوع و افزایش تهدیدات پدافند غیرعامل برگزار شد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

به گزارش  نخبگان و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، روز دوشنبه ۳۰ بهمن ماه ۱۴۰۲ این سمینار به همت واحد برنامه ریزی آموزشی و ارزیابی عملکرد HSEبا حضور مسئولین استانی و تعداد زیادی از کارشناسان و همکاران شرکت برگزار گردید که در طی آن به بررسی آخرین تهدیدات امنیتی در صنعت نفت از جمله تهدیدات سایبری، شیمیایی، زیستی، اقتصادی،کالبدی مردم محور و راهکارهای کاربردی و موثر برای این مهم پرداخته شد.

در ابتدا رئیس برنامه ریزی آموزشی و ارزیابی عملکرد HSE ستاد، ضمن تشکر از میزبانی و همراهی مرکز آموزش های مدیریت و عمومی در این سمینار، به اهمیت برگزاری چنین رویدادهایی در افزایش آگاهی و امنیت در صنعت نفت تاکید نمودند.

ایشان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به نقش تهدیدات اعمال شده توسط دشمنان و نیز رهکارهای مقابله و جانفشانی های صورت گرفته در این زمینه طی سالهای گذشته پرداخته و لزوم ارائه راهکارهای متناسب با تهدیدات در حال گسترش را بیان نمودند.

سپس آقای دکتر حجت الله بهمئی مشاور مدیرکل محترم پدافند غیر عامل استان به عنوان سخنران این سمینار، با بیان تعاریف مختلف پدافند غیر عامل و نیز تفاوت آن با مدیریت بحران و همچنین اقدامات صورت گرفته در حوزه نفت، ارائه مطالب خود را آغاز نمودند.

 ایشان در ادامه به تحلیل انواع تهدیدات پدافند غیر عامل، ارزیابی امنیت در برابر حملات سایبری و تاثیر فضای مجازی در تشدید این نوع تهدیدات و نیز راهکارهای ضروری در این زمینه پرداختند.

در پایان سخنرانی و به منظور بررسی مطالب ارائه شده، شرکت کنندگان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

سمینار پدافند غیرعامل با محوریت تهدیدات و راهکارهای مقابله با آن برگزار شد

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار