استاندار خوزستان: حضور مردم پای صندوق‌های رای بهتر از دوره‌های قبلی بود

تاریخ انتشار: جمعه 11 اسفند 1402 | 21:21 ب.ظ
استاندار خوزستان: حضور مردم پای صندوق‌های رای بهتر از دوره‌های قبلی بود زمان مطالعه: < 1 دقیقه استاندار استان خوزستان گفت: الحمدالله با برنامه‌ریزی‌های خوب فراجا و سپاه و سایر دستگاه‌های امنیتی آرامش بسیار خوب و مطلوبی بر سر صندوق‌های اخذ رای فراهم شده است.
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان روز جمعه، ۱۱ اسفندماه در حاشیه بازدید از قرارگاه فضای مجازی فراجا، گفت: الحمدالله از آغاز انتخابات تاکنون شاهد حضور پرشور و گسترده مردم در پای صندوق‌های اخذ رای بودیم و تاکنون رقم بسیار خوبی نسبت به سال‌های گذشته مردم پای صندوق‌های اخذ رای آمدند.

به گزارش نخبگان، وی ادامه داد: نگرانی‌هایی که در برخی مناطق وجود داشت الحمدالله با برنامه‌ریزی‌های خوب فراجا و سپاه و سایر دستگاه‌های امنیتی آرامش بسیار خوب و مطلوبی بر سر صندوق‌های اخذ رای فراهم شده است.

استاندار استان خوزستان با اشاره به اینکه ما عالی‌ترین مردم دنیا را داریم اظهار داشت: مردم استان خوزستان که صاحب ۸ سال جنگ تحمیلی و انقلاب اسلامی هستند همیشه حضوری گسترده و پر شوری در انتخابات را داشتند.

وی بیان داشت: حضور قدرتمند فراجا و یگان ویژه و برنامه‌ریزی دقیق آن‌ها باعث پیشگیری از هرگونه بی‌نظمی در انتخابات شده است.

حسینی محراب اظهار داشت: از سردار میرفیضی و کلیه فرماندهان و معاونین و کارکنان انتظامی استان خوزستان که در این مدت پای کار بودند و امنیت خوب و مطلوبی را در انتخابات ۱۴۰۲ به ارمغان آوردند صمیمانه سپاسگزاری می‌کنیم./ایسنا

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار