در آیین اختتامیه چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی تئاتر

پاسداشت حشمت‌الله قاسمی برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: چهارشنبه 11 بهمن 1402 | 21:06 ب.ظ
پاسداشت حشمت‌الله قاسمی برگزار می‌شود زمان مطالعه: < 1 دقیقه  آیین پاسداشت حشمت‌الله قاسمی هنرمند پیشکسوت تئاتر و سینمای اهواز که در برگزاری جشنواره تئاتر فجر، جوانان تئاتری این سرزمین را تنها نگذاشته و همواره همراه و همدل آنان بوده است، در اختتامیه چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر برگزار خواهد شد.   به گزارش نخبگان و  به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، […]
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

 آیین پاسداشت حشمت‌الله قاسمی هنرمند پیشکسوت تئاتر و سینمای اهواز که در برگزاری جشنواره تئاتر فجر، جوانان تئاتری این سرزمین را تنها نگذاشته و همواره همراه و همدل آنان بوده است، در اختتامیه چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر برگزار خواهد شد.

 

به گزارش نخبگان و  به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از سال‌ها فعالیت اسماعیل خلج و آتش تقی‌پور، دو پیشکسوت عرصه تئاتر با برپایی مراسم بزرگداشت در آیین پایانی این دوره از جشنواره تجلیل می‌کند.

 

همچنین پاسداشت حشمت‌الله قاسمی، هنرمند پیشکسوت تئاتر و سینمای اهل اهواز که در برگزاری جشنواره تئاتر فجر، جوانان تئاتری این سرزمین را تنها نگذاشته و همواره همراه و همدل آنان بوده است نیز برگزار خواهد شد.

 

این هنرمند متولد سال ۱۳۳۶ در مسجد سلیمان است. نمایش‌های «چهار صندوق»، «استثناء و قاعده‌ها»، «آنکه گفت آری آنکه گفت نه»، «کاوه آهنگر»، «ضیافت گذرگاه تاریخ»، «پهلوان شهر خیال»، «نمایش آب»، «داغم سی گویل»، «شاخه شکسته زیتون» و… از جمله آثاری هستند که قاسمی در مقام‌های کارگردان و بازیگر در آن فعالیت کرده است.

 

حشمت‌الله قاسمی از هنرمندان مطرح خوزستان است که در جایگاه یک هنرمند پیشکسوت استانی و نیز به دلیل سال‌ها تلاش در تولید تئاتر و همراهی با نسل جوان و هنرمندان تئاتر خوزستان از او تقدیر خواهد شد.

 

مراسم اختتامیه چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر روز پنجشنبه ۱۲ بهمن‌ در تالار وحدت برگزار می‌شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار