شورای بانک‌های خوزستان به خودکفایی خانواده‌ها کمک کند

تاریخ انتشار: پنجشنبه 28 دی 1402 | 16:29 ب.ظ
شورای بانک‌های خوزستان به خودکفایی خانواده‌ها کمک کند زمان مطالعه: < 1 دقیقه استاندار خوزستان با بیان اینکه درک این موضوع که می‌توان با مهارت‌آموزی و اشتغال، مددجویان افراد را خودکفا کرد بسیار مهم است، گفت: اگر بتوانیم به کمک شورای بانک‌های خوزستان مسائل استان را حل کنیم، بخشی وسیعی از مسیر خودکفایی را در خانواده‌ها دنبال می‌کنیم.
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

علی‌اکبر حسینی‌محراب در جشن خودکفایی و توانمندسازی ۱۰ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان که امروز (۲۷ دی‌ماه) در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه ثمره کارها در زمینه خودکفایی مددجویان که مرهون تفکر حضرت امام(ره)، سپاه، جهاد و همه نهادهای دیگر است، به نتیجه نشسته است.

به گزارش نخبگان وی افزود: زمانی که دیپلمات بودم و به کشورهای زیادی می‌رفتم، خیریه‌ها یا برخی از رهبران کشورها به ویژه کشورهای دارای تفکر اسلامی از من می‌خواستند در مورد کمیته امداد امام(ره) برای آن‌ها توضیح دهم و می‌گفتند نیازمند این تفکر در کشورشان هستند. امام خمینی(ره) الگوی بسیار خوبی برای همه دنیا ایجاد کرد و امیدوارم در طول زمان، خود را بیشتر نشان می‌دهد.

استاندار خوزستان گفت: درک این موضوع که می‌توان با مهارت‌آموزی و اشتغال، مددجویان افراد را خودکفا کرد بسیار مهم است. ما دوست داریم تعداد مددجویان صفر شود و کسی به عنوان مددجو نداشته باشیم. علاوه بر این، در کمیته امداد به مرحله‌ای برسند که به مردم کشورهای دیگر نیز کمک کنند.

حسینی‌محراب بیان کرد: کمیته امداد در بخش‌های وسیعی کار آموزش، پژوهش، مهارت‌آموزی و اقتصاد مولد را انجام می‌دهد و مستحق این است که مسئولان نظام، بیشتر آن‌ را مورد توجه قرار دهند.

وی افزود: اگر بتوانیم به کمک شورای بانک‌های خوزستان مسائل استان را حل کنیم، بخشی وسیعی از مسیر خودکفایی را در خانواده‌ها دنبال می‌کنیم.

استاندار خوزستان بیان کرد: در بخش‌های مختلف صنعتی، پرورش دام و شیلات اقدامات خیلی خوبی انجام شده است که همه این کارها الگو هستند و باید تکثیر شوند. همچنین باید کارآفرینان چند برابر شوند تا قدرت بزرگی در اقتصاد برای تولید، صادرات و گرفتن دست دیگران داشته باشیم و امیدواریم با کمک مدیران، این کار محقق شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار