شناسایی ظرفیت‎های تولید ایران در نمایشگاه صنعت نفت خوزستان

تاریخ انتشار: دوشنبه 25 دی 1402 | 16:44 ب.ظ
شناسایی ظرفیت‎های تولید ایران در نمایشگاه صنعت نفت خوزستان زمان مطالعه: < 1 دقیقه مدیرعامل شرکت نفت و گاز مارون:نمایشگاه ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان، بزرگ‌ترین آوردگاه شناسایی ظرفیت‎های تولید ایران است.
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش خبرنگار نخبگان، قباد ناصری در حاشیه چهاردهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان، استقبال سازندگان، شرکت‌های دانش‌بنیان و پارک‌های فناوری، تأمین‌کنندگان و ارائه‌دهندگان خدمات مهندسی را امیدآفرین توصیف کرد و افزود: خوشبختانه این حضور حداکثری و انگیزه موجود در جوانان می‌تواند صنعت نفت را با بنیه علمی، فنی و عملیاتی قدرتمندتری به پیش براند.

وی شرکت‌های بهره‌بردار را مخاطب اصلی این نمایشگاه دانست و یادآور شد: گروه‌های کارشناسی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون در این چهار روز به دقت شرکت‌های حاضر در نمایشگاه را رصد خواهند کرد و با مطرح کردن نیاز‌های تخصصی، راه‌حل‌های متناسب را برای تضمین تولید پایدار خواهند یافت.

چهاردهمین نمایشگاه ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان تا ۲۷ دی‌ماه (یکشنبه تا چهارشنبه) با حضور ۲۸۱ شرکت داخلی از ۱۶ استان در محل دائمی نمایشگاه‌های اهواز در حال برگزاری است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار