برگزاری بیش از ۲۲ هزار نفر ساعت دوره آموزشی در فولاد اکسین

تاریخ انتشار: شنبه 23 دی 1402 | 16:54 ب.ظ
برگزاری بیش از ۲۲ هزار نفر ساعت دوره آموزشی در فولاد اکسین زمان مطالعه: ۲ دقیقه نگاه ویژه مدیرعامل شرکت به آموزش کارکنان و پرورش نیروهای متخصص و خبره
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

به گزارش خبرنگار نخبگان مهدی قمر سرپرست واحد آموزش و توسعه منابع انسانی در گفتگویی اظهار کرد:واحد آموزش شرکت فولاد اکسین از ابتدای سال ۱۴۰۲ اقدام به برگزاری دوره های آموزشی (تخصصی،ایمنی،غیر حضوری،تحت مطالعه و… ) جمعاً به میزان۲۲۱۳۴نفر ساعت کرده است.

وی همچنین به برگزاری دوره های آموزشی ریشه یابی مشکلات صنعتی (PS)(مشکل محور) اشاره نمود و افزود: این دوره ها برای کاهش توقفات تولید و رفع مشکلات در توقف فرآیندها برگزار گردیده است.

قمر با اشاره به اهمیت انگیزه کارکنان در راستای برگزاری کلاسهای آموزشی گفت:ما اعتقاد داریم چنانچه برنامه های آموزشی را به خانواده های کارکنان نیز منتقل کنیم علاوه بر انگیزه کارکنان باعث می شود تعالی و دانش را به خانواده  ها نیز منتقل کنیم و برگزاری برنامه های آموزشی در قالب “طرح فرهنگسرای خانه آرام من” در سال ۱۴۰۲ برگزار گردیده است.

سرپرست واحد آموزش و توسعه شرکت فولاد اکسین افزود:در قالب طرح خانه آرام من واحد آموزش شرکت اقدام به همکاری با برخی مراکز مشاوره داشته و خانواده کارکنان که قصد استفاده از خدمات مشاوره دارند را به مراکز مشاوره و کارگاه های همسرداری و فرزند داری معرفی می نماید.

وی با اشاره به اهمیت طرح ویژه شایستگی مدیران گفت:با این هدف در جهت دوره شایستگی کارکنان برگزاری دوره های آموزشی مدیریتی،برگزاری سمینارهای آموزشی مدیریتی،ارسال کتاب و خلاصه کتاب و نشریات مدیرتی،برنامه ریزی و برگزاری سمینار آموزشی خارج از شرکت و غیر حضوری ” وبینار و …” را در برنامه های خود اولویت بخشیده ایم.

قمر از دیگر اقدامات واحد آموزش به همکاری با فنی حرفه ای استان اشاره کرد و افزود:برگزاری دوره های آموزشی اپراتوری جرثقیل های سقفی با کمک سازمان فنی و حرفه ای و همچنین مجوز جوار کارگاهی در جهت کاهش حوادث و صدمات مربوط به جرثقیل ها،تشخیص به موقع عیوب،جلوگیری از آسیب و افزایش طول عمر تجهیزات،افزایش کارایی،جلوگیری از فرسایش و خستگی نیروهای شاغل در واحد اپراتوری جرثقیل ها بدلیل تربیت نیروهای جای گزیین،کمک به فرآیند های کاری و افزایش تولید،افزایش سرعت،دقت نصب و تعویض تجهیزات،کوتاه تر کردن زمان تعمیرات و کاهش توقفات،تسریع در انتقال اسلب و شارژ کردن خط تولید،تسریع در بارگیری و ارسال محصولات تولید شده نهایی به بازار و افزایش رضایت مشتریان انجام شده است.

وی با اشاره به پروژه های در دست اقدام واحد آموزش گفت: پروژه باشگاه مدرسان داخلی با هدف پرورش مدرس از بین کارکنان با تجربه و متخصص فولاد اکسین،پروژه فرهنگ سازمانی،بازنگری نیازسنجی آموزشی شرکت،بازگشت سرمایه دوره های آموزشی با هدف محاسبه هزینه ها و منابع آموزشی و تعیین سود در دست اقدام هستند.

قمر در پایان گفت:حمایت ها و نگاه ویژه مهندس محمدی مدیرعامل محترم شرکت برای بروز رسانی آموزش کارکنان و پرورش نیروهای متخصص و خبره،حمایت های اعضای محترم هیئت مدیره و تاکید معاونین و مدیران محترم برای حضور در دوره های آموزشی،ستودنیست و امیدواریم‌ با برگزاری دوره های تخصصی و مستمر و حضور فعال کارکنان،در مسیر اهداف فولاد اکسین گام برداریم.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار