تشریح برنامه های سفر روزه وزیر نیرو به خوزستان

تاریخ انتشار: چهارشنبه 20 دی 1402 | 20:45 ب.ظ
تشریح برنامه های سفر روزه وزیر نیرو به خوزستان زمان مطالعه: < 1 دقیقه عباس صدریان فر ضمن اعلام این خبر گفت:وزیر نیرو روز پنجشنبه از طریق فرودگاه بین المللی آبادان وارد خوزستان خواهد شد و بلافاصله با حضور در تصفیه خانه فاضلاب شهرستان آبادان از روند اجرای آن بازدید خواهد کرد.
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان/ مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان از سفر دو روزه وزیر نیرو در روزهای ۲۱ و ۲۲ دی ماه به استان خوزستان به منظور حضور در آئین شروع عملیات اجرایی چندین پروژه و بررسی روند آخرین وضعیت پروژه های صنعت آب و برق خوزستان خبر داد.

صدریان فر افزود:بررسی آخرین وضعیت تصفیه خانه خرمشهر،بازدید از سدهای سه گانه مارد و بهنمنشیر ، بازدید از تصفیه خانه دارخوین در محدوده شهرستان شادگان و شرکت در جلسه شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق خوزستان از دیگر برنامه های اولین روز سفر وزیر نیرو به خوزستان خواهد بود.

وی به برنامه های روز دوم سفر نیز اشاره کرد و گفت:وزیر نیرو در اولین برنامه روز دوم سفر خود به خوزستان در آئین شروع عملیات اجرایی تصفیه خانه آب شرب کوت امیر با ظرفیت پنج مترمکعب بر ثانیه حضور پیدا خواهد کرد.سپس با حضور در شهرستان ایذه،از عملیات طرح بزرگ آبرسانی فدک با هدف تامین آب شرب و کشاورزی شهرهای شمالشرق بازدید می کند.

مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان افزود:حضور در سد مسجدسلیمان و بررسی روند طرح علاج بخشی این سد،حضور در آئین شروع عملیات اجرایی پروژه آبرسانی به دزفول و بازدید از پروژه هایی در محدوده شهرستان اندیمشک از دیگر برنامه های روز دوم سفر وزیر نیرو به استان خوزستان خواهد بود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار