رییس هیات بازرسی انتخابات خوزستان: موظفیم چهار راهبرد مد نظر مقام معظم رهبری را تبدیل به گفتمان کنیم

تاریخ انتشار: پنجشنبه 7 دی 1402 | 16:33 ب.ظ
رییس هیات بازرسی انتخابات خوزستان: موظفیم چهار راهبرد مد نظر مقام معظم رهبری را تبدیل به گفتمان کنیم زمان مطالعه: ۲ دقیقه معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار و رییس هیات بازرسی انتخابات خوزستان در جریان برگزاری دوره آموزشی و توجیهی هیات های بازرسی انتخابات استان، گفت: موظف هستیم چهار راهبرد مد نظر مقام معظم رهبری را تبدیل به گفتمان کنیم زیرا این چهار راهبرد در راستای اقتدار و امنیت ملی است و موجب پیشرفت در همه عرصه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و دینی خواهد شد.
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

دوره آموزشی و توجیهی هیات های بازرسی انتخابات خوزستان به ریاست حجت اله دهدشتی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار و رییس هیات بازرسی انتخابات استان برای برگزاری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری برگزار شد.

هدف از اجرای این دوره آموزشی ارتقای سطح دانش هیات های بازرسی انتخابات با محوریت برگزاری انتخاباتی سالم با رعایت اصل بی طرفی و امانت داری و فراهم نمودن زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش‌ رو، بود.

در این دوره مباحث ضروری اعم از شرح وظایف هیات بازرسی، نحوه استفاده از سامانه جامع انتخابات، روند اجرای انتخابات ، نحوه رسیدگی به شکایت و گزارش های مردمی، نحوه پیشگیری از وقوع تخلف انتخاباتی، تکالیف بازرسان شعب و… آموزش داده شد.

معاون استاندار و رییس هیات بازرسی انتخابات استان در این نشست ضمن اشاره به راهبردهای مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در اجرای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: موظف هستیم چهار راهبرد مد نظر مقام معظم رهبری را تبدیل به گفتمان کنیم زیرا این چهار راهبرد در راستای اقتدار و امنیت ملی است و موجب پیشرفت در همه عرصه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و دینی خواهد شد.

دهدشتی افزود: بازخوانی اندیشه های سیاسی امامین انقلاب بیانگر لایه عمیق تری از جایگاه خواست مردم در اداره امور کشور و بنیان های نظری مردم سالاری دینی است.

او گفت: پیشگیری از تخلف و جرایم انتخاباتی و رسیدگی و پاسخگویی به شکای های مردمی از جمله مهمترین وظایف بازرسین بر اساس اسناد بالادستی، مواد قانونی و فلسفه تشکیل هیات های بازرسی است.

همچنین حجت‌الاسلام و المسلمین علیرضا قربانی عضو هیات بازرسی انتخابات خوزستان نیز ضمن اشاره به منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در دیدار با مردم کرمان و خوزستان مطالبی را تشریح و بیان کرد.

لازم به ذکر است که در این نشست یوسف محمودی دبیر هیات بازرسی انتخابات استان ساختار و وظایف هیات های بازرسی، جایگاه بازرسی در قوانین انتخاباتی و اقدام های لازم برای پیشبرد اهداف هیات را تشریح و اعلام کرد.

انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز ۱۱ اسفندماه همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار