با حضور نمایندگان مجلس و مدیرکل ورزش خوزستان؛

سالن چند منظوره حمیدیه پس از ۱۴ سال افتتاح شد

تاریخ انتشار: پنجشنبه 7 دی 1402 | 22:25 ب.ظ
سالن چند منظوره حمیدیه پس از ۱۴ سال افتتاح شد زمان مطالعه: ۳ دقیقه سالن ورزشی چند منظوره مجموعه ورزشی شهدای حمیدیه پس از ۱۴ سال به بهره برداری رسید.
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

در آیین افتتاح این سالن، حمید بنی تمیم مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، سیدکریم حسینی و مجتبی یوسفی نمایندگان اهواز در مجلس شواری اسلامی حضور داشتند.

به گزارش نخبگان و به نقل از ایسنا، حمید بنی تمیم در آیین افتتاح این سالن، با قدردانی از کمک های مسئولان استانی، کشوری و شهرستانی، اظهارکرد: خدا را شکر در حمیدیه در بححث عمرانی و زیرساختی کارهای بزرگی انجام داده ایم؛ احداث زمین چمن مصنوعی و طبیعی شماره ۲، تکمیل دیوارکشی و روشنایی مجموعه ورزشی شهدای حمیدیه، احداث دو باب روکش چمن مصنوعی در منطقه کارگران و منظقه فرهنگیان، احداث چمن مصنوعی در مجموعه شهدای حمیدیه از جمله این اقدامات هستند.

وی با بیان این که این کارها مسبوق به سابقه نبوده است، ادامه داد: سال آینده نیز اعتبار خوبی برای ساخت استخر حمیدیه که در حال حاضر فقط ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، در نظر خواهیم گرفت. همچنین جا دارد از تلاش ها و پیگیری ها رسول سیاحی رییس اداره ورزش و جوانان حمیدیه تشکر کنم.

همچنین مجتبی یوسفی نماینده اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی، اظهارکرد: یکی از دغدغه های به حق مردم شهرستان حمیدیه این بود که در موضوعات عمرانی و خدماتی کمتر مورد توجه قرار می گیرند که امروز خوشبختانه پروژه سالن چند منظوره مجموعه ورزشی شهدای حمیدیه پس از سال ها بلاتکلیفی با اختصاص مبلغ ۱۳ میلیارد تومان برای تکمیل سالن چند منظوره، به افتتاح رسید.

وی با بیان این که تکمیل دیواره پیرامون مجموعه ورزشی و روشنایی آن از جمله اقدامات انجام شده در این مجموعه ورزشی هستند و اقدامات دیگر نیز در حال انجام است، عنوان کرد: ۱۷ میلیارد تومان از منابع ملی و کمک مسئولیت های اجتماعی وزارت نفت با عنایت ویژه آقای اوجی اختصاص داده شد که از او تشکر می کنم. خوشبختانه با این کمک ها، مطالبه به حق مردم و نخبگان انجام شد تا خدمتی به مردم حمیدیه و روستاهای این شهرستان باشد.

نماینده اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی گفت: با اعتبارات نفت، احداث سه زمین چمن مصنوعی دیگر در شهر حمیدیه در دستور کار است. سال گذشته نیز یک چمن مصنوعی در این شهر افتتاح شد. همچنین در سال ۹۹ که به عنوان نماینده مردم انتخاب شدم، حق آلایندگی پرداخت نمی شد و ارزش افزوده شهر حمیدیه حدود ۵۰۰ میلیون تومان در ماه بود ولی امروز بیش از ۴ میلیارد تومان در ماه است. ضمن این که قیر رایگان هم به این شهر اختصاص پیدا کرد.

وی ادامه داد: فاضلاب بخشی از معابر و آسفالت معابر این شهرستان انجام شده است و این یعنی حمایت در سطح ملی.

یوسفی گفت: به حوزه ورزش بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار که از منابع ملی و تملک دارایی و نیز اعتبارات نفت بود اختصاص پیدا کرد و پروژه هایی که انجام آنها برای ورزشکاران به نوعی آرزو شده بود به سرانجام رسیدند؛ مثل همین اقدامات در حمیدیه و ۱۶ هکتاری اهواز. البته برای احداث سالن ۴ هزار نفری در مجموعه وزرشی ۱۶ هکتاری اهواز مبلغ ۲۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته بودیم که به دلیل عدم انجام تعهدات وزیر سابق ورزش و جوانان، این مهم فعلا معطل مانده است.

وی افزود: همچنین پروژه بهسازی و تعویض خاک و نیز روشنایی و محوطه سازی زمین با قدمت مجموعه ورزشی انقلاب در منطقه حصیرآباد اهواز در حال انجام است. احداث زمین چمن در منطقه عین دو هم پس از ۱۴ سال در دستور کار قرار گرفت. روشنایی ورزشگاه ملاثانی و ویس و احداث زمین چمن طبیعی شیبان نیز انجام شد. ساماندهی زمین های خاکی و حمایت از ورزش محلات هم در دستور کار است و وزیر ورزش قول داد، زیر نظر فدراسیون همگانی یک هیات برای ورزش محلات در نظر گرفته شود.

همچنین سیدکریم حسینی نماینده اهواز، کارون، باوی و حمیدیه نیز اظهارکرد: خوشبختانه در مجلس کارهای خوبی به ویژه برای شهرستان حمیدیه انجام شد و اعتبار خوبی آوردیم. یکی از دغدغه های علاقه مندان به ورزش در این شهرستان، تکمیل و افتتاح استخر شهرستان است که ان شاءالله برای تکمیل آن تلاش فراوانی خواهیم داشت.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار