استقلال و امنیت امروز کشورمان ، مرهون مجاهدت و فداکاری شهدا

تاریخ انتشار: چهارشنبه 6 دی 1402 | 16:14 ب.ظ
استقلال و امنیت امروز کشورمان ، مرهون مجاهدت و فداکاری شهدا زمان مطالعه: < 1 دقیقه فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان : استقلال و امنیت امروز کشورمان مرهون مجاهدت و فداکاری شهداست .
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش خبرنگارنخبگان ، سردار سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور در مراسم تشییع و خاکسپاری شهید گمنام در صدا و سیمای خوزستان گفت : شهیدان گرانقدر در برهه ای که کشورمان مورد هجوم دشمن قرار گرفت جوانان این سرزمین برای دفاع از میهن اسلامی در جبهه ها حضور یافتند .

وی افزود :در دوران دفاع مقدس برخی افراد از جمله منافقان در آغوش دشمن قرار گرفتند و به مزدوری و خیانت علیه ملت ایران پرداختند اما دشمن نتوانست به اهداف شوم خود دست یابد .

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه استقلال و امنیت امروز کشورمان مرهون مجاهدت  و فداکاری شهداست ، اظهارداشت : ما به این شهیدان سرفراز افتخار می کنیم و ادامه دهنده راه این حماسه سازان هستیم.

سردار سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور گفت :همان گونه که شهدا به ندای امام لبیک گفتند و در دفاع از میهن اسلامی ایثارگری کردند امروز نیز ملت ما گوش به فرمان مقام معظم رهبری در راه دفاع ، پیشرفت و توسعه کشور تلاش و مجاهدت می کنند.

وی  افزود : امروز اشغالگران قدس در غزه و فلسطین مشغول جنایت هستند و مردم مظلوم فلسطین در مقابل زیاده خواهی ها و جنایات آمریکا ، اسرائیل غاصب و حامیان آنها ایستاده اند .

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان همچنین یاد و خاطره سردار سرتیپ شهید سید رضی موسوی را گرامی داشت .

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار