خبر خوش برای اکسینی ها

کلیه کارکنان پیمانکاری در شرکت فولاد اکسین خوزستان تبدیل وضعیت می‌شوند

تاریخ انتشار: پنجشنبه 30 آذر 1402 | 09:31 ق.ظ
کلیه کارکنان پیمانکاری در شرکت فولاد اکسین خوزستان تبدیل وضعیت می‌شوند زمان مطالعه: < 1 دقیقه با پیگیری و اعلام مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان،کلیه کارکنان پیمانکاری شرکت به اکسین یک تبدیل وضعیت می شوند.
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش خبرنگارنخبگان مهندس علی محمدی در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری خوزستان اظهار کرد: کلیه کارکنان و نیروهای پیمانکاری شرکت از امروز به صورت قرارداد مستقیم با اکسین یک می شوند و دیگر شرکت تامین نیروی انسانی نخواهیم داشت.

وی افزود: بزرگترین سرمایه هر سازمان نیروی انسانی است و از آنجا که تمام افتخارآفرینی و رکوردشکنی ها در شرکت فولاد اکسین خوزستان حاصل تلاش کارکنان است، با هماهنگی و حمایت اعضای هیأت مدیره، این تصمیم اتخاذ شد.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان ادامه داد: به همین منظور در راستای بهبود شرایط معیشت و افزایش رضایتمندی کارکنان پیمانکار مستمر و ایجاد انگیزه و اشتیاق میان خانواده همکاران و با موافقت سهامدار محترم، مجوز تبدیل وضعیت کلیه کارکنان پیمانکاری با ماهیت کار مستمر اخذ شد.

گفتنی است،روند انجام مراحل اداری تبدیل وضعیت این نیروها از پیمانکار مستمر به پیمانکار اصلی تامین نیروی انسانی شرکت توسط مدیریت امور اداری و منابع انسانی انجام خواهد شد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار