اقدامات شهرداری اهواز در حوزه حمل و نقل در اربعین حسینی قابل تقدیر است

تاریخ انتشار: چهارشنبه 15 آذر 1402 | 11:28 ق.ظ
اقدامات شهرداری اهواز در حوزه حمل و نقل در اربعین حسینی قابل تقدیر است زمان مطالعه: < 1 دقیقه رئیس سازمان دهیاری‌ها و شهرداری‌های کشور اقدامات شهرداری اهواز در حوزه حمل و نقل زائرین اربعین حسینی را قابل تقدیر دانست و گفت: باید برای بهبود خدمات‌دهی به زائرین اربعین حسینی در سال آینده از همین حالا آسیب‌شناسی را آغاز کنیم.
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش اعتدال نخبگان مهدی سلیمی در جلسه ستاد اربعین حسینی که با حضور محمدخانچی، معاون استاندار، رضا امینی شهردار اهواز و برخی از مسئولان استانی در دفتر معاونت عمرانی استاندار خوزستان برگزار شد، با اشاره به سطح امکانات و خدمات‌‌دهی در سال‌های گذشته در اربعین حسینی، اظهار داشت: در سال جاری مشکلات حمل و نقل به حداقل ممکن نسبت به سال‌های قبل رسید و برنامه‌ریزی برای انتقال زائرین به بهترین شکل انجام شد و شهرداری‌ها به خصوص شهرداری اهواز سنگ تمام گذاشتند. 

وی با بیان اینکه چند روز قبل از اربعین نیز تعداد قابل توجهی اتوبوس در قراردادهایی تامین شد، افزود: تلاش خواهیم کرد که در اربعین سال آینده تعداد ناوگان حمل و نقل نسبت به سال جاری افزایش پیدا کند و در این حوزه از تمامی ارگان‌ها و شرکت‌ها کمک خواهیم گرفت.

رئیس سازمان دهیاری‌ها و شهرداری‌های اهواز نتیجه همکاری شهرداری‌ها در اربعین حسینی را مثبت دانست و تاکید کرد: از حالا باید آسیب‌شناسی در حوزه‌های مرتبط با شهرداری‌ها و استقبال از زائرین اربعین حسینی را انجام دهیم تا سال بعد خدمات بهتری را ارائه دهیم.

وی بر همکاری حداکثری تمامی شهرداری‌ها در اربعین حسینی سال آینده تاکید کرد و ادامه داد: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که تا چندماه قبل از اربعین حسینی نیازسنجی‌ها انجام و ماشین‌آلات حوزه‌های مختلف مانند حمل و نقل، حمل زباله، آتش‌نشانی و نظایر آن تامین شود.

سلیمی در پایان از اقدامات انجام شده توسط شهرداری اهواز به خصوص حمل و نقل زائرین و کمک به ساماندهی اتباع زائر قدردانی کرد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار