نفت و گاز مارون میزبان نشست هم اندیشی ستاد امور ایثارگران صنعت نفت

تاریخ انتشار: شنبه 11 آذر 1402 | 13:54 ب.ظ
نفت و گاز مارون میزبان نشست هم اندیشی ستاد امور ایثارگران صنعت نفت زمان مطالعه: ۲ دقیقه نشست هم اندیشی اعضاء ستاد امور ایثارگران صنعت نفت باحضور سرپرست مدیریت منابع انسانی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، فرمانده مرکز بسیج شهید تندگویان وزارت نفت-جنوب، دبیر ستاد ایثارگران وزارت نفت و سایر اعضا امورایثارگران شرکت های تابعه وزارت نفت، سه شنبه ۷ آذر به میزبانی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون برگزار شد.
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، مدیرعامل این شرکت ضمن عرض خوشامد و ابراز خرسندی از میزبانی این نشست، پیگیری مجدانه مصوبات مجلس شورای اسلامی در خصوص ایثارگران را از امور ایثارگران صنعت نفت خواستار شد و گفت: منابع انسانی عظیم ترین سرمایه موجود در سازمان است و نیروی انسانی ایثارگر به تبع جانفشانی هایی که در دوران دفاع مقدس داشته است، ارزش مضاعف یافته و باید در راستای تامین نیازها و برآورده سازی خواسته های به حق این قشر تلاش کرد.

مهندس قباد ناصری همچنین خواستار رفع مسائل مرتبط با کمبود نیروی انسانی به ویژه در بخش عملیات شد و افزود: دستیابی به اهداف تولیدی سازمان منوط به داشتن نیروی انسانی مکفی است و از طرفی، مدیریت دانش و انتقال تجربه کارکنانی که در آستانه بازنشستگی هستند نیز یک اولویت است که باید با ورود نیروی جدید و پرانرژی به انجام برسد.

مهندس ابوالقاسم حبیبی پور، سرپرست مدیریت منابع انسانی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب نیز با تسلیت ایام فاطمیه و تقدیر از حسن میزبانی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، برگزاری این رویداد را به فال نیک گرفت و اظهار داشت: امیدوارم در نتیجه این نشست، آنچه حق و حقوق ایثارگران محترم است، تحقق یابد.

وی با بیان اینکه ابعاد مناطق نفتخیز جنوب از هر حیث بسیار بزرگ است، یادآور شد: محدودیت اختیارات مناطق نفتخیز جنوب پذیرفته نیست و باید در این خصوص تجدید نظر شود؛ به عنوان مثال شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با پوشش ۱۰ هزار و ۳۵ خانواده ایثارگر، از شورای ایثارگران شرکت ملی نفت ایران کنارگذاشته شده است که امیدواریم با پیگیری های امور ایثارگران، این مورد نیز مرتفع گردد.

در ادامه، پس از سخنرانی سرهنگ حسن باقری، فرمانده مرکز بسیج شهید تندگویان وزارت نفت-جنوب و تاکید وی بر اینکه باید بدون درنظر گرفتن گذرزمان، ایثارگران را تکریم و بر اشاعه فرهنگ ایثار تمرکز بیشتری نمود،  دبیر ستاد ایثارگران وزارت نفت، به تشریح اقدامات انجام شده در خصوص مسائل مختلف مرتبط با امور ایثارگران پرداخت.

مهندس علی روغنی خاطرنشان کرد: علاوه بر برنامه ریزی جهت ارتقاء سطح ارائه خدمات به ایثارگران شاغل در مناطق نفتخیز جنوب و شرکت های تابع، پیگیری های لازم در خصوص افزایش سطح مشارکت امور ایثارگران این شرکت در سطح شرکت ملی نفت ایران به انجام رسیده است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار