آیین تجلیل از پرستاران شرکت فولاد اکسین خوزستان برگزار شد

تاریخ انتشار: یکشنبه 5 آذر 1402 | 08:23 ق.ظ
آیین تجلیل از پرستاران شرکت فولاد اکسین خوزستان برگزار شد زمان مطالعه: < 1 دقیقه همزمان‌ با سالروز ولادت حضرت زینب کبری (س) و گرامی داشت روز پرستار، آیین تجلیل از پرستاران و کادر درمانی شرکت فولاد اکسین خوزستان با حضور رئیس هیات مدیره شرکت فولاد اکسین خوزستان برگزار شد.
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش خبرنگار نخبگان و به نقل از روابط عمومی،این آیین پیش از ظهر روز چهارشنبه یک آذر ماه ۱۴۰۲ در قسمت اورژانس و ایمنی شرکت با حضور مصطفی اسکندری رئیس هیات مدیره شرکت، یاسر اسمعیل معاون مالی و اداری، طاها عبیات سرپرست مدیریت ایمنی و بهداشت انجام شد.

رئیس هیات مدیره شرکت فولاد اکسین ضمن تبریک به مناسبت ولادت باسعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار از زحمات یکایک کارکنان این حوزه تقدیر کرد و گفت: شغل و حرفه پرستاری نماد عینی از ایثار و خودگذشتگی برای التیام بخشیدن درد بیماران است.

اسکندری در ادامه‌ آیین تجلیل از پرستاران شرکت بیان کرد: پرستاری از مشاغلی است که صبوری، استقامت، عشق و ایثار لازمه‌ى آن می‌باشد و بدون این موارد معنای ندارد و انشالله با برنامه ریزی های صورت گرفته تحول های خوبی در قسمت اورژانس واحد HSE و خودرو های آمبولانس شرکت به زودی رقم خواهد خورد.

در پایان این مراسم ویژه آیین اهدای لوح تقدیر و شاخه گل به پرستاران و تلاشگران واحد اورژانس انجام شد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار