برگزاری نشست بصیرتی و روشنگری در فولاد اکسین خوزستان

حجت الاسلام حاجتی: مردم ایران بصیر و هوشیار هستند

تاریخ انتشار: چهارشنبه 1 آذر 1402 | 18:30 ب.ظ
حجت الاسلام حاجتی: مردم ایران بصیر و هوشیار هستند زمان مطالعه: < 1 دقیقه نشست بصیرتی با موضوع حوادث و مسائل اخیر غزه با حضور و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین میراحمد حاجتی و حضور مدیرعامل، مدیران و جمعی از کارکنان فولاد اکسین خوزستان در نمازخانه این شرکت برگزار شد.
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش خبرنگار نخبگان و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان، همزمان با آغاز هفته بسیج نشست بصیرتی با موضوع حوادث و مسائل اخیر غزه در شرکت فولاد اکسین خوزستان برگزار شد.

امام جمعه موقت اهواز در حاشیه این نشست، با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، اظهار کرد: یکی از مسائل مهم جامعه بصیرت است که در آیات و روایات به معناى آگاهى، شناخت عمیق و اطمینان بخشى است و خوشبختانه مردم جمهوری اسلامی و محور مقاومت در مقابل دشمنان، بصیر و هوشیار هستند.

حجت الاسلام والمسلمین میراحمد حاجتی گفت: داشتن بصیرت باید همراه با شجاعت باشد و الگوی رفتار اهل بیت(ع) مصداق کامل بصیرت همراه با شجاعت است.

وی همچنین با اشاره به اهمیت وجود بسیج در کشور، عنوان کرد: امروز همچون گذشته با تدابیر مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)، بصیرت مردم و ایستادگی بسیج و نیروهای مسلح نقشه‌های دشمنان نقش برآب و خنثی شده است.

امام جمعه موقت اهواز تاکید کرد: امروز دشمن از توسعه ایران اسلامی و پیشرفت صنعت در کشور و همچنین از همت بلند شما صنعتگران و کارکنان صنعت فولاد، واهمه و ترس دارد.

گفتنی است، این نشست با حضور و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین میراحمد حاجتی و حضور مهندس علی محمدی مدیرعامل، مدیران و جمعی از کارکنان در نمازخانه کوثر شرکت فولاد اکسین خوزستان برگزار شد.

با توجه به اینکه در روزهای اخیر شاهد جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها در قتل و عام مردم بی‌دفاع به‌ویژه زنان و کودکان هستیم و در جنایات رژیم اشغالگر قدس انسان‌های بی‌دفاع به شهادت می رسند، نشست بصیرتی و روشنگری تشکیل شد.

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار