دیدار مدیرعامل نفت و گاز مارون با فرمانده مرکز بسیج شهید تندگویان

تفکر بسیج در صنعت نفت مایه پیشرفت و امید به آینده است

تاریخ انتشار: چهارشنبه 1 آذر 1402 | 17:17 ب.ظ
تفکر بسیج در صنعت نفت مایه پیشرفت و امید به آینده است زمان مطالعه: < 1 دقیقه مدیرعامل به همراه اعضا هیئت مدیره شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون سه شنبه ۳۰ آبان، به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج، با فرمانده مرکز بسیج شهید تندگویان وزارت نفت-جنوب دیدار و حضور اثربخش و امید آفرین این قشر در صنعت نفت را مایه پیشرفت و امید به آینده ای بهتر برشمرد.
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش نخبگان و به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، مهندس قباد ناصری ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای بسیج، فرهنگ بسیج را یک فرهنگ اصیل و کارآمد دانست که باید در کلیه بخش های صنعت نفت نهادینه شود تا مسیر پیشرفت و تعالی سازمان هموارتر گردد.

وی افزود: خوشبختانه امروز بسیج به عنوان یک نیروی مردمی، از ارکان اساسی توسعه و اقتدار کشور است؛ در صنعت نفت نیز به یاری بسیجیان تلاشگر، خدمات بیشماری را به مردم ارائه دادیم.

سرهنگ حسن باقری، فرمانده مرکز بسیج شهید تندگویان وزارت نفت-جنوب نیز ضمن تقدیر از حضور مدیران ارشد شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، بسیج را نیروی آماده ای معرفی کرد که در عرصه های گوناگون جهت افزایش روزافزون عزت و استقلال انقلاب ایفای نقش می کند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار