آماده‌سازی ۵۵۸ طرح برق برای تابستان آینده در خوزستان

تاریخ انتشار: چهارشنبه 17 آبان 1402 | 23:03 ب.ظ
آماده‌سازی ۵۵۸ طرح برق برای تابستان آینده در خوزستان زمان مطالعه: < 1 دقیقه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان: ۵۵۸ طرح شبکه برق برای تابستان ۱۴۰۳ در ۲۷ شهرستان استان آماده‌سازی شده و بخشی از آن‌ها در دست اجراست.
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اعتدال نخبگان/ علی خدری بیان کرد: قبل از تابستان سال آینده سه هزار و ۶۰ عدد تجهیزات مربوط به قدرت مانور شبکه نصب می‌شود و برنامه نصب ۹۳ هزار و ۵۰۰ مقره و ۲ هزار و ۱۶۰ پایه فرسوده نیز در دستور کار است.

 

وی با اشاره به اینکه در بخش روستایی برنامه‌ریزی لازم برای اصلاح و بهینه سازی شبکه روستایی در قالب ۳۶۵ طرح آغاز شده افزود: ۹۲ کیلومتر شبکه فشار متوسط و ۲۱۲ کیلومتر شبکه فشار ضعیف بهینه‌سازی شد و همچنین ۳۹۱ دستگاه ترانس نیز نصب خواهد شد.

خدری با بیان اینکه ۵۶ طرح در مناطق مختلف خوزستان برای تعویض شبکه سیمی به کابلی آماده‌سازی شده، ادامه داد: از این تعداد، ۴۰ طرح برای احداث فیدر خروجی ایستگاه‌های برقی است که منجر به کاهش بار خطوط پربار می‌شود.

شرکت توزیع نیروی برق خوزستان بیش از یک میلیون و ۱۱۲ هزار مشترک دارد که از این تعداد ۳۳ درصد مشترکان روستایی هستند./خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار