فولاد اکسین خوزستان واحد نمونه استاندارد استانی شد

تاریخ انتشار: چهارشنبه 17 آبان 1402 | 22:56 ب.ظ
فولاد اکسین خوزستان واحد نمونه استاندارد استانی شد زمان مطالعه: < 1 دقیقه شرکت فولاد اکسین خوزستان در ادامه افتخارآفرینی های خود، تندیس واحد نمونه استانی در حوزه استاندارد و کنترل کیفیت را دریافت کرد.
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان، مراسم گرامیداشت روز جهانی استاندارد با معرفی واحدهای تولیدی نمونه استان خوزستان در حوزه استاندارد و کنترل کیفیت، در محل همایش های بین المللی سازمان آب و برق خوزستان(گیت بوستان) برگزار شد.

فولاد اکسین خوزستان که طی سال های گذشته همواره به عنوان واحد نمونه استانی و کشوری در استاندارد معرفی شده است، امسال نیز تندیس و لوح واحد نمونه استاندارد در سطح استانی را کسب کرد.

شرکت فولاد اکسین همواره الزامات استاندارد و تدوین استانداردهای ملی را در فرآیند تولید خود رعایت کرده و محصولات آن به گونه ای تولید می شود که تمام الزامات استاندارد به طور کامل پیاده سازی شود.

بی شک حرکت در مسیر تولید ورق های با کیفیت و استاندارد، از اولویت های اصلی این شرکت است و همین موضوع باعث شده تا شرکت فولاد اکسین خوزستان به عنوان واحد نمونه استاندارد معرفی شود و دریافت تندیس آن، به معنای کیفیت بالای محصولات تولیدی شرکت است.

بلوغ صنعتی شرکت فولاد اکسین خوزستان و استقبال از محصولات آن در بازارهای داخلی و جهانی، مهر تاییدی بر کیفیت بالا و استاندارد بودن ورق های تولیدی آن است.

گفتنی است، در این مراسم شرکت فولاد اکسین خوزستان به عنوان واحد نمونه کیفی و استاندارد در استان خوزستان انتخاب و طی مراسمی به مناسبت روز استاندارد، لوح و تندیس واحد تولیدی نمونه ۱۴٠۲ در حوزه استاندارد به مهندس علی محمدی مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان اهدا شد.

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار