در جلسه شهردار اهواز با مدیران شرکت سابیر مطرح شد:

اهواز نیاز به توسعه همه جانبه و پایدار دارد

تاریخ انتشار: یکشنبه 14 آبان 1402 | 14:10 ب.ظ
اهواز نیاز به توسعه همه جانبه و پایدار دارد زمان مطالعه: ۲ دقیقه رضا امینی شهردار اهواز در جلسه ای با حضور برشنده مدیرعامل شرکت سابیر و سایر مدیران این مجموعه از آمادگی شهرداری اهواز برای سرمایه گذاری و مشارکت بخش خصوصی در پروژه های مختلف عمرانی و خدماتی در این شهر خبر داد.
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اعتدال نخبگان/ به گزارش خبرنگار نخبگان امینی با بیان این مطلب که  از محاسن و مزیت های شهرداری اهواز ، وجود سرمایه غیرنقدی بالای آن است که محرک توسعه می باشد، گفت:  شهر اهواز با وجود همه کارهایی که طی سال های گذشته در آن شده است، نیاز به توسعه جدی ، پایدار و همه جانبه دارد.

شهردار اهواز اظهار داشت: سهم اعتبارات عمرانی به جاری در اهواز بسیار ناچیز است و همه تلاش ما افزایش سهم بودجه عمرانی است.

امینی افزود: با افزایش منطقی بودجه و هم افزایی امکانات غیرنقدی با بودجه نقدی تلاش داریم که ریخت و ترکیب بودجه را به نفع عمران و توسعه شهر اهواز تغییر دهیم.

شهردار اهواز تصریح کرد: بزرگ ترین غصه من در اهواز این است که به دلیل مشکلات مزمن و حواشی مختلف، امکان اولویت بندی در آن نیست.

امینی گفت: با وجود مردم  خوب و شهروندان فرهنگ مدار، نیروی انسانی متخصص و اراده و انگیزه ای که در نظام وجود دارد، آینده روشنی برای اهواز می بینم .

شهردار اهواز با اشاره به نارسایی ها و وقفه ای که در توسعه شهر اهواز در دوره جنگ تحمیلی و بازسازی به وجود آمد، اضافه کرد: همه این مسائل باعث شده امروز اهواز با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کند که برنامه ریزی لازم را برای حل این مشکلات صورت داده ایم.

امینی با بیان این مطلب که در اهواز برای هر پروژه ای باید پیوست اجتماعی داشته باشیم ، به چالش پروژه های نیمه تمام در ابتدای دوره مدیریتی خود اشاره کرد و گفت: وجود پروژه های ناقص و نیمه کاره ، اعتماد عمومی را نسبت به شهرداری اهواز سلب کرده بود و  از این رو ما رسالت خود را با کار و تلاش شبانه روزی ، بازگشت اعتماد شهروندان اهوازی می دانیم.

             وی  در پایان با تأکید بر لزوم سرمایه گذاری بخش های خصوصی و عمومی در شهر اهواز گفت: با توجه به عملکرد سابیر در احداث تقاطع غیرهمسطح شهید کجباف و زنجیره تأمین منابع که در این مجموعه وجود دارد این امکان و شرایط فراهم است که پس از طی مراحل قانونی در پروژه هایی نظیر ساخت پارکینگ ، ایستگاه های اتوبوس و مترو، پل ها و سایر پروژه های عمرانی مشارکت نماید.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
اینستاگرام نخبگان
محل كد آمار